FlairS schreef:Leuke reclame trouwens dit topic voor Ruiquil en Radetzky
en goed nieuws voor mij als fokker.
Ach Radetzky heeft als veulen mijn hart gestolen en hij zal altijd mijnen oogappel blijven. Kan daar helaas niets meer aan veranderen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ach Radetzky heeft als veulen mijn hart gestolen en hij zal altijd mijnen oogappel blijven. Kan daar helaas niets meer aan veranderen.
)

holly schreef:Welke keus zou je maken als je nergens over nadenkt en alla minuut zou moeten zeggen wie van de 2 jij het leukst vind?
(dus niet kijken naar de kosten of nakomelingen)

petraaken schreef:holly schreef:Odie, ik doe even heel brutaal, wie is Odie en hoe kom je zo bekend met Rubi en zijn harem?
heb haar een tijdje geleden hier ook naar gevraagd via PB maar kreeg geen mailtje terug. Maar aangezien de popup berichtjes van pb nog niet werken kan het zijn dat ze hem niet gezien heeft.
In elk geval doet het mijn hart heel erg goed om te horen dat Radetkzy nog steeds zo'n knuffelkont is en op training het goed doet. Odie bezorg me eens wat foto's van zijn veulens. Ben reuze benieuwd ernaar. Met een beetje geluk worden ze samen met zijn volle broer of zus geboren. (hoop op een broertje)

patjelisa schreef:je hebt PB,
maar als de regel van toepassing moet zijn dan :
Moet je je merrie bij Van Bommel laten dekken (insemineren dus) en dan je merrie bij Hexagon stallen?
Of kunnen ze gewoon bij Hexagon Insemineren ondanks dat Rubiquil bij Van Bommel staat.
Maar Radetzky staat nog wel gewoon bij Hexagon toch?

holly schreef:Odie/Arthur, hoe moet ik me voorstellen dat de merrie de dagen doorbrengt op stal Hexagon? (niet qua dekking, maar qua verzorging)
dries schreef:ik heb gisteren nog een meeltje gestuurd naar Erica van stalhexagon om te vragen hoe het zat met het dekgeld, heb nog niets terug ontvangen maar zodra ik iets weet zal ik het hier schrijven