zwolle stallion show

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

TequilaRos

Re: zwolle stallion show

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 22:33

Er is iets fout gegaan zal ff aan een modje vragen of ze mijn vorige bericht willen vewijderen.
Bij deze alsnog een foto:
Afbeelding

Olrike

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 08:16

Ben er woensdag, vrijdag , zaterdag en zondag geweest. En overnacht daar.

Vond persoonlijk het springen leuker als de dressuur. Springen was heel spannend, vooral vrijdagavond de 1.50 rubriek. Wat is die Nummero Uno toch goed he! Zonde van de balk. En die val van Schroder, ow wat erg zeg.

Zaterdag was er eigelijk niet op berekend om zoveel uitvallers te hebben, na ongeveer 2 a 3 combinaties was er al weer een pauze van een half uur. Gelukkig was de jurering toen nog een beetje kloppend.
Anky zien rondrijden op Salinero, wat was hij toch heet, mijn god zeg.
Die ponyshow was echt 10 keer niets, natuurlijk was die hengst wel leuk, maar verder was er maar 1 combinatie die een beetje kon rijden, en de rest was werkelijk schandalig. Maar ja ze hebben er weer rondgereden. Het eten daar in het restaurant was trouwens hetzelfde als in Den Bosch op de Hengstenkeuring, dus niet van hele goede kwaliteit. Ruiterbal was gewoon niets aan, 16 homo's en 2 meiden.

Zondag al 2 uur later begonnen met het programma. Zoveel uitvallers waren er dus. De kur op muziek was wel aardig, een paar goede paarden gezien (Die liepen ook mee in de kopgroep) maar ook een paar hele slechte. Daarna kwamen de 5 jarige weer. Echt weer een hele rare uitslag zeg, heel veel anders dan zaterdag. Ook raar van Tommie dat hij gewoon een stuk van zijn proef vergeet en toch nog wint. Wat eigelijk nog het mooiste was, is dat er iemand naar de jury is moeten lopen om tegen de jury te vertellen dat Tommie een verkorte versie heeft gereden. Daarna de 6 jarige ik dacht dat Scandic echt zou gaan winnen, maar gaat Showtime winnen. In mijn ogen had Scandic echt mogen winnen, veruit de beste. Heb eigelijk niet meer naar het commentaar geluistert van de jury. Toen hebben wij de hengst klaar gemaakt voor vervoer en zijn gegaan. Genoeg gezien van Zwolle. En volgend jaar, ik weet niet of er nog wel zoveel aanmeldingen zijn met de dressuur

alexandra15

Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 11:11

ik heb er een paar foto's van. Die kun je bekijken bij Verslag van de dag.

pieternel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 15:19

dihjo schreef:
Voor de liefhebbers:

Ben vandaag de Z2 kur op muziek wezen fotograferen, dat was wel een erg leuk onderdeel. Die waren er tenminste allemaal.....

www.paardenfoto.nl voor de plaatjes.

Helaas werken de plaatjes van zwolle niet op de site www.paardenfoto.nl !!!!!!!! Als je er op klikt dan krijg ik als melding URL werkt niet............. Heel jammer zou wel graag wat foto´s zien.

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 20:05

Ik ben zondag geweest (had 2 kaartjes gewonnen). Als je iemand gezien hebt die een rijjasje aan het passen was of aant rondrennen was was ik dat Clown .

Vond veel van de hengsten erg tegenvallen maar ook super beestjes tussen zitten. Jammer dathet zoveel dressuur was trouwens :S maarjah, had ik zaterdag maar moeten gaan!

=x= Hester
PS Wat ging Painted Black aan de haal met Anky!! }> Vond Anky wel knap rijden met Salinero en Krack, vooral met prijsuitrijkingen en zo :S Wat is die Krack een ********!!!!! Stresskip, maar goed, goed opgelost. Ze hebben haar wel gematst hoor, ik heb haar niet zien groeten Tong uitsteken maar ze had een reflex zei ze Knipoog Vingers aflikken

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 23:57

hesterv schreef:
Ik ben zondag geweest (had 2 kaartjes gewonnen).

PS Wat ging Painted Black aan de haal met Anky!! }> Vond Anky wel knap rijden met Salinero en Krack, vooral met prijsuitrijkingen en zo :S Wat is die Krack een ********!!!!! Stresskip, maar goed, goed opgelost. Ze hebben haar wel gematst hoor, ik heb haar niet zien groeten :P maar ze had een reflex zei ze Knipoog Vingers aflikken

Dan had mijn buurvrouw het toch goed gezien.... Haha!

Don_Marcello

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 10:48

pieternel schreef:
Helaas werken de plaatjes van zwolle niet op de site www.paardenfoto.nl !!!!!!!! Als je er op klikt dan krijg ik als melding URL werkt niet............. Heel jammer zou wel graag wat foto´s zien.

via de link fotos (vanaf de hoofdpagina) kom je er wel.

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 12:14

Ik kan alle foto's zien!
Geen probleem?

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 11:28

Ik ga de 19e heen heb vrijkaartjes heb er egt zon zin in!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 13:56

Oud topic --> Slotje