MarijeR schreef:Weet iemand toevallig wat er achter nummer 651 - Ronaldo X Flemmingh pref zit?
Staat op de kwpn site als ster verklaard.
Daarna komt de hengst Oldenburg x Marco Polo
Die Flemmingmerrie is welbekende Likina Field.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Pipo schreef:Wat ik al zei: Een heel vreemd dagje............
! beide Sunny Boy's sprak mij wel aan lekker brutaal ook eentje
alleen die maat van die... 1.61 heb je geen reet aan...
Wouter24 schreef:Een kleine amazone op een klein paard kan best, maar ermee gaan fokken vind ik een heel ander verhaal
petraaken schreef:over een paar jaar niet meer als ze alleen maar hengsten goedkeuren van boven de 1.70m.
Citaat:Vaak begrijpen wij langs de kant ook niet waarom hengsten wel of niet goedgekeurd worden. Ik verwijs naar het interview in IDS nr 22 met Wim Versteeg en Ari Hamoen, waarin zij uitleggen dat de commissie over zoveel meer gegevens beschikt als alleen de afstamming en het paard dat er staat. Het gaat om fokdieren, niet om een show.
Jan_VT schreef:Ik vind wel dat men dan toch kan proberen een deel van deze info te geven. Het zal vele keuzes voor de fokkers duidelijker maken. Nu weet ik ook wel dat dit praktisch niet zo gemakkelijk is, maar een argumentering komt iedereen ten goede denk ik.