Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
beautyfull_mickey schreef::))
ik ga morgen toch eens even dat boekje halen,ben nu wel nieuwschierig geworden erna...
alleen snap ik niet,ik weet dat anna op bokt vaak welleens dingen zei waarop bokkers zeiden dat het niet klopte,wat ze nu in dit boek heeft geschreven,klopt dat dan wel allemaal?

xyzutu2 schreef:Naar wat ik weet was ten tijde van de vorige discussie het 'boek' van Anna42/Karel de Lange al verschenen en ook de artikelen op zijn website. Ik denk niet dat die aangepast zijn, dat is in elk geval niet op de website gebeurt, alleen in de discussie met gestolen zebra's.![]()
Misschien volg ik het niet helemaal, maar waarom moet ik naar een ander forum om een reactie van Anna42 te krijgen? Hij heeft in ditzelfde topic toch ook al een paar keer eerder gereageerd?
joshua schreef:Maar je bent van harte welkom om op edit anya: spam verwijderd de discussie opnieuw aan te slingeren
thoroughbred schreef:Ja, maar dat was bij de vorige topics ook zo, ik heb vaak ook dingen neergezet waar ik gewoon geen reactie op kreeg, en dat vind ik nou jammer.
Ik hoop nu wel dat ie op jouw stukjes reageerd.
Jammer, maar ik had vrees ik ook niet anders verwacht. Maar goed, dan zet ik het laatste algemene stukje maar hier op bokt, dan hebben anderen er tenminste nog iets aan:

xyzutu2 schreef:Helaas pindakaas, het wordt door Anna42 al het hele weekeinde keurig genegeerd.Jammer, maar ik had vrees ik ook niet anders verwacht.
thoroughbred schreef:Ja,dat was wel te verwachten. Zo laat ie zich wel kennen.
Ik vind het wel erg dat veel mensen zo op t 'verkeerde been' worden gezet.
Het is iig heel informatief en verhelderend, die stukjes van jou![]()
Himyar, goed dat je er ook reageerd, ik had je al gemist![]()
Prachtige paarden zijn het idd,maar dat kan ook bijna niet anders
xyzutu2 schreef:Helaas pindakaas, het wordt door Anna42 al het hele weekeinde keurig genegeerd.Jammer, maar ik had vrees ik ook niet anders verwacht. Maar goed, dan zet ik het laatste algemene stukje maar hier op bokt, dan hebben anderen er tenminste nog iets aan:
---
Anna42
.

Citaat:Wat we ook zeker weten is dat de verschillende types paarden uiteindelijk te herleiden zijn naar het Orientaalse en het Robustus type. Deze beide types zijn weer ontstaan uit de Eohippus.