tinkernikky schreef:Zoals ik het begrepen heb door de jaren heen...Ik ben er bij vanaf 1998.
Er was eens een tinkervereniging, en er kwam een tinkerstamboek(NTS)..men kende men, en er werd onderling wel eens koffie geschonken.
Marijke wilde wel inspraak bij het NTS, en aldaar haar kont in draaien.
Maar NTS was een goede club en hadden allemaal al goed voor elkaar, en hadden geen steun nodig van vereniging en of Marijke, die daardoor beledigd was en zou hebben gedacht 'ow oke mijn hulp niet nodig?? wat denken jullie wel..dan begin ik mijn eigenstamboek wel'........ICS..
Ik weet ook dat de tinker-website op een rare manier is overgenomen van Frans en saskia destijds..
Hoe ze bij de vereniging is gekomen is mij niet duidelijk..dat zal wel voor mijn tijd zijn geweest.
De allereerste tinkershow die ik gezien heb was van trea koopmans'de zigeuner show'(die nu nog opgevoerd wordt) bij paard&recreatie 1997.
De eerste tinkers die ik zag.. S'avonds was er ook de show van stal penteselia met kleine witte pepe Die show hete "fantase horse show'..
Je kunt wel zeggen dat die dag mijn droom is geboren om shows te geven!
Toen dacht ik'och tinkers wat een leuke paarden'
Ik zeg dus niet dat het allemaal zo is, maar zo is het mij allemaal ten ore gekomen, en is mijn beleving geweest van het gehele start van het stamboek ics.
Hmmmmmmmmm THEA en niet TREA hoor foei toch. (hihi)