Heb ik ook even info over gezocht, maar jammer genoeg past het niet zoals ik graag zou willen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Pipo"]
Van een jonge hengst is de nafok niet bekend. Van een oudere hengst wel.
[/quote]
[quote="holly schreef:Pipo, dat snap ik, maar wat doet mijn merrie daarmee? Dus blijft het alsnog een gok![]()
holly schreef:Dat snap ik inderdaad.
Weet je waar ik de meeste moeite mee heb?
Hoe te beoordelen of een hengst de juiste is.
Hij kan nog zoveel meegeven, nog zoveel hebben laten zien, nog zo de perfecte match zijn, maar ik word er geheel zenuwachtig van, dat ik niet weet of het ook inderdaad wel de goede keus is geweest.
Ik zal daar vast niet de enige is zijn, maar toch

holly"]
Nee hoor, pagina 1 en 2, tuurlijk, maar ik ben van het type, gooit u maar op, ik wil erover leren, dus ook dit.
[/quote]
Dan moet je dit nog maar eens goed nalezen![]()
[quote="Dees schreef:
Fokken moet je met je hart doen. Alleen iemand die zijn eigen paard heel goed kent, zal een goede partner keuze kunnen maken.
Okeee, beetje aandacht voor de nafok is wel een aandachtspunt, maar kom wel met je neus UIT de indexlijsten en programmaboekjes. Voel je keuze.
Jadeooseven schreef:Bovendien krijg ik het idee dat je te "perfectionistisch" ( schrijf ik dat wel goed?) bent..je hebt het over stel dat er een gedrocht uit komt! Leg je voor jezelf de lat niet te hoog?
of verlies ik de kwaliteit er alsnog mee.