faldo's predikaat...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jaantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 21:52

Sarabande ik ben niet gedient van het soort pbs die jij net stuurde, ben dan ook van plan om deze door te geven. Het is maar dat je het weet.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 21:53

jaantsje schreef:
Ach Ceasario, wat voor de een de waarheid is, is voor een ander een leugen.
Daarom heb ik mijn kinderen goed geleert om goed te kijken WAT er staat en niet de helft overslaan.

Het heeft niks met waarheid van doen.
Die DWR zit gewoon over de ruggen van anderen zijn toko te verdedigen dat hij gechat heeft.
Van kijk eens dat heb ik even goed gedaan voor jullie "leden".

Daar kan ik in komen maar dat moet hij wel de personen vernoemen zoals die ook dienen te worden weergegeven.

Ik ging vanmiddag af op het artikel van MIss His.
Maar nu ik het zelf puur onder mijn ogen krijg en benaderd wordt door niet Bokkers meen ik toch even mijn gal te moeten spuien.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 21:54

jaantsje schreef:
Sarabande ik ben niet gedient van het soort pbs die jij net stuurde, ben dan ook van plan om deze door te geven. Het is maar dat je het weet.

dat lijkt me prima, zou heel verhelderend werken

MissHIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 21:55

ceasario schreef:
Wat moet je bekennen?
Dat Ceasario aangehaald wordt in IDS als een leugenaar doordat Ceasario beweerde dat Faldo ten onrechte keur zou zijn verklaard.

Nou nou nou...over bullshit gesproken. Ook ik beweerde dat Faldo onterecht keur zou zijn verklaard. En er waren (zijn?) nog veel meer mensen die er zo over denken / dachten.

Als je de column goed leest, zie je nergens een beschuldiging of een "oh-zo-bekende steek onder water". Het enige wat DWR aangeeft is dat hij jullie (Anna42, Caesario, Holly en ongetwijfeld vele anderen) heeft verteld dat er helemaal geen papieren zijn verwisseld, maar dat Lowina onder een gefingeerde afstamming roem heeft geoogst.

Goed lezen is óók een kunst.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 21:56

Ik heb dat niet beweerd.

MissHIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 21:57

ceasario schreef:
Ik heb dat niet beweerd.

Wie ziet het dan als een beschulding richting jou?

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 22:01

MissHIS schreef:
Goed lezen is óók een kunst.

Dat hoeft geen kunst te zijn.

nl. Hij haalt de 3 namen aan met bla bla en levensnummers (kan ik nergens meer terug vinden op Bokt),maar laat maar zitten.

Maar hij gaat dan in een adem door met.

"Maar de grootste onwaarheid school in de bewering dat Faldo ten onrechte keur zou zijn verklaard."

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 22:03

MissHIS schreef:
Wie ziet het dan als een beschulding richting jou?

Die "Boertjes" ,met respekt , die niet op Bokt komen.

En het hele topic niet kennen .nl de buitenstaander.

Bucephalus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 22:08

sarabande schreef:
Even off topic, maar wat moet het een zegen voor Anna42 zijn dat ze al de gram over de artikelen van Rosie nu direkt naar de persoon zelf kan pben

Liefst niet Pb-en Haha! !

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 22:08

Kennen die boertjes je alias dan ceasario? Ik zou me als ik jouw was niet aangevallen voelen. Zo lees ik het althans niet. Zit eigenlijk nog steeds te wachten op Anna42. Of zou die nu via de PB in discussie gaan met de door haar zo verguisde Rosie?

Ik las de collum met een glimlach, nu moet ik helemaal lachen in dit topic. Haha! Zie nu alweer uit naar de volgende Ids

MissHIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 22:09

ceasario schreef:
Dat hoeft geen kunst te zijn.

nl. Hij haalt de 3 namen aan met bla bla en levensnummers (kan ik nergens meer terug vinden op Bokt),maar laat maar zitten.

Maar hij gaat dan in een adem door met.

"Maar de grootste onwaarheid school in de bewering dat Faldo ten onrechte keur zou zijn verklaard."

Dat van die levensnummers was ook geheel nieuw voor mij.

Ik zie nog steeds nergens enige vorm van een beschuldiging richting wie dan ook, in de column van DWR.

Maare...boertjes die niet op Bokt komen, kennen jou óók als zijnde Ceasario? Of is dat tevens je koosnaampje Tong uitsteken

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 22:14

MissHIS schreef:
Dat van die levensnummers was ook geheel nieuw voor mij.

Ik zie nog steeds nergens enige vorm van een beschuldiging richting wie dan ook, in de column van DWR.

Maare...boertjes die niet op Bokt komen, kennen jou óók als zijnde Ceasario? Of is dat tevens je koosnaampje Tong uitsteken

Ja sus het maar.

Maar de volgende column zal hier wel over gaan.

[FA] Wie is de fokker???

MissHIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 22:19

ceasario schreef:
Ja sus het maar.

Maar de volgende column zal hier wel over gaan.

[FA] Wie is de fokker???

Het antwoord is dus ja?

Op mijn werk noemen ze mij ook wel eens MissHIS, maar dat is logisch Cool .

Denk dat Dirk Willem wel interessantere onderwerpen heeft voor zijn column dan alleen Bokt.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 22:21

MissHIS schreef:
Het antwoord is dus ja?

Op mijn werk noemen ze mij ook wel eens MissHIS, maar dat is logisch Cool .

Denk dat Dirk Willem wel interessantere onderwerpen heeft voor zijn column dan alleen Bokt.

Blijkbaar niet als je opent met de kop Faldo's Predikaten.

Was zeker bedoeld dan voor de slapende leden.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 22:26

MissHIS schreef:

Ja hij kan het ook Pb'en.

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 22:26

Dat lijkt mij ook, mag het in ieder geval hopen!! Ceasario, waar maak je je zo druk over? Je kan je sowieso aangesproken voelen over dat jij behoort tot de mensen met een pseudoniem, dus...niemand die je herkent. Alleen díe die weten wie je bent. Er staat nergens dat je een leugenaar bent, alleen wordt er een opmerking gemaakt over dat hier veel l*lkoek met een stelligheid worden neergegooid alsof het dé waarheid is, vaak nog met een zweem van geheimzinnigheid van 'wij weten beter maar gaan t klootjesvolk niet van alle details voorzien' en met een vreselijke anti-KWPN lobby-achtige toontje waar je in sommige forums écht moe van wordt. Als jij dit straakhoek journalistiek noemt over de rug van een ander, hoe noem je dat in Godsnaam alle forums hier die over vele bekenden gaan en die snoeihard oordelen vellen alsof het niets is...??

Beber

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 22:27

DWR is gewoon trots dat hij ook een keer op bokt heeft meegesproken en heeft dat heerlijk in zijn column verwerkt.
Je moet toch iets hebben om over te schrijven.
Ik zie het nog steeds als RECLAME voor bokt, wordt vast gezellig druk nu de " echte kenners " erbij komen.

MissHIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 22:28

ceasario"]
Blijkbaar niet als je opent met de kop Faldo's Predikaten.

Was zeker bedoeld dan voor de slapende leden.
[/quote]

[quote="DWR schreef:
Zonder Bokt had ik niet geweten dat er zulke logische vragen over de waarde van het predikaat van Faldo leven.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 22:28

Gail schreef:
Er staat nergens dat je een leugenaar bent, alleen wordt er een opmerking gemaakt over dat hier veel l*lkoek met een stelligheid worden neergegooid alsof het dé waarheid is, vaak nog met een zweem van geheimzinnigheid van 'wij weten beter maar gaan t klootjesvolk niet van alle details voorzien' en met een vreselijke anti-KWPN lobby-achtige toontje waar je in sommige forums écht moe van wordt.

Staat er dat allemaal/
Zal ik eens verder bladeren.

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 22:34

Denk t ook Beber, met de olympische Spelen en de PAVO cup enzo voor de deur en al die keuringen moeten ze vast zoeken naar onderwerpen..

Ceasario, dat stond er niet letterlijk maar je begrijpt best wat ik bedoel. Hij beschrijft in enkele zinnen iets waar sommigen hier zich al eeuwen aan storen, zie mijn beschrijving van wat dat is. Hij noemt het broodjes aap die als zoete koek worden geslikt. Detail.

Beber

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 22:37

Gail schreef:

Ceasario, dat stond er niet letterlijk maar je begrijpt best wat ik bedoel. Hij beschrijft in enkele zinnen iets waar sommigen hier zich al eeuwen aan storen, zie mijn beschrijving van wat dat is. Hij noemt het broodjes aap die als zoete koek worden geslikt. Detail.

Dat is nou juist het leuke van bokt, want anders zouden we geen discussies meer hebben over waar en onwaarheden en wordt het wel errugggg saai hier. Bloos Haha!

Bucephalus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 22:37

Gail schreef:
.... Hij noemt het broodjes aap die als zoete koek worden geslikt. Detail.

Misschien een idee voor een nieuw topic? Knipoog

schokland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 23:03

ik vindt het een niets zeggende column,blykbaar moet iemand zich via een grappig stukje over bokkers ,niet eerder opgemerkt frauduleus handelen verbloemen. besteed dan aandacht aan verschil in visie,zoals we in friesland zagen op de ck. lees er niets van in de'vakpers'of in ids. struisvogel politiek? o jah, ben een boertje en meen zowel caescario te kennen alsmede zyn alias(of is het nou net anders om) Bloos spelling ceascario is myn niet klassieke opleiding OK dan!

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 23:30

Eigenlijk had DWR (met de nodige extra letters) zichzelf moeten "quoten" in zijn colum... dan had het hier weer bij gestaan en had een ieder weer begrepen over het hoe en wat...
En wat ik dan nog steeds niet begrijp.....waarom het KWPN en dan vooral DWR zich zo druk heeft gemaakt om de afstamming van Lowina? Ze wisten dat Faldo (door het ontbrekende levensnummer, immers) never nooit de vader kon zijn op papier....dat de kans vele malen groter was dat het een papierloospaard zou zijn dan 1 met papier...en toch wordt het ledengeld gespendeerd aan een 1 mans actie (mag ik hopen) op het vinden van een juiste afstamming bij dat paard...
Het kromste in dit verhaal vind ik dan nog..dat KWPN leden de colum toejuichen en zich anderwijls afvragen waarom er lidmaatschapsgeld verhoogd moet worden... ooit eens uitgerekend, globaal hoeveel een gepleegde actie kost door een werknemer op een stamboekkantoor? beter over nagedacht.. Haha!
erger nog als de zoekactie in eigentijd is gebeurd....op persoonlijke titel...

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 06:25

Beber schreef:
Ik zie het nog steeds als RECLAME voor bokt, wordt vast gezellig druk nu de " echte kenners " erbij komen.

Zo zie ik het ook! En nu maar hopen dat vele 'kenners' ons op FA zullen vergezellen.