Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
jaantsje schreef:Ach Ceasario, wat voor de een de waarheid is, is voor een ander een leugen.
Daarom heb ik mijn kinderen goed geleert om goed te kijken WAT er staat en niet de helft overslaan.
ceasario schreef:Wat moet je bekennen?
Dat Ceasario aangehaald wordt in IDS als een leugenaar doordat Ceasario beweerde dat Faldo ten onrechte keur zou zijn verklaard.
MissHIS schreef:Goed lezen is óók een kunst.

Zie nu alweer uit naar de volgende Ids
ceasario schreef:Dat hoeft geen kunst te zijn.
nl. Hij haalt de 3 namen aan met bla bla en levensnummers (kan ik nergens meer terug vinden op Bokt),maar laat maar zitten.
Maar hij gaat dan in een adem door met.
"Maar de grootste onwaarheid school in de bewering dat Faldo ten onrechte keur zou zijn verklaard."
MissHIS schreef:Dat van die levensnummers was ook geheel nieuw voor mij.
Ik zie nog steeds nergens enige vorm van een beschuldiging richting wie dan ook, in de column van DWR.
Maare...boertjes die niet op Bokt komen, kennen jou óók als zijnde Ceasario? Of is dat tevens je koosnaampje
MissHIS schreef:Het antwoord is dus ja?
Op mijn werk noemen ze mij ook wel eens MissHIS, maar dat is logisch.
Denk dat Dirk Willem wel interessantere onderwerpen heeft voor zijn column dan alleen Bokt.
Gail schreef:Er staat nergens dat je een leugenaar bent, alleen wordt er een opmerking gemaakt over dat hier veel l*lkoek met een stelligheid worden neergegooid alsof het dé waarheid is, vaak nog met een zweem van geheimzinnigheid van 'wij weten beter maar gaan t klootjesvolk niet van alle details voorzien' en met een vreselijke anti-KWPN lobby-achtige toontje waar je in sommige forums écht moe van wordt.
Gail schreef:
Ceasario, dat stond er niet letterlijk maar je begrijpt best wat ik bedoel. Hij beschrijft in enkele zinnen iets waar sommigen hier zich al eeuwen aan storen, zie mijn beschrijving van wat dat is. Hij noemt het broodjes aap die als zoete koek worden geslikt. Detail.
spelling ceascario is myn niet klassieke opleiding