Adriana stopt als moderator

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 12:41

Anoukie schreef:
Typisch trouwens dat Sarabande hier zo vaak genoemd wordt, terwijl ze al een hele tijd niet meer echt actief is op Bokt,...

Met welke reden? Gewoon nieuwsgierig hoor Lachen

Maar hebben we deze discussie al niet eerder gehad? Met de vorige mod's (waarom schrijven jullie mod's met een hoofdletter Haha! ) ging het mijnsinziens om precies hetzelfde Scheve mond

En ben het voor een groot deel met CG eens. Je kan wel altijd ingrijpen zodra iemand een schuine scheet laat. Maar laat ook is wat meer toe misschien dat de "meningsverschillen" dan een keer "opgelost" worden en niet gewoon doorschuiven naar het volgende topic

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 12:41

ThePast03 schreef:
Dit zegt voor mij alles! Degene die het nu nog niet begrijpen wens ik veel sterkte op hun roze wolkje.

Verder kreeg ook ik vreemde pb's die mijn ogen hebben geopend en waardoor de puzzelstukjes op zijn plaats begonnen te vallen (en nee ook niet van Sarabande!!). Als je het niet met de goeroe eens was moest je blijkbaar bij het andere clubje horen, oftewel je was de vijand.
Verder kan ik me helemaal vinden in de post van Sjuimpje.

Ook ik sluit me hierbij aan. Heel goed gezegd ThePast03 Haha!

Maar, hoe hard je ook probeert onpartijdig te zijn... je wordt door anderen toch in een hokje geplaatst, en als je daar uit wilt omdat je het er niet mee eens bent, ben je een overloper Boos!

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 12:44

Missouri schreef:
Ook ik sluit me hierbij aan. Heel goed gezegd ThePast03 Haha!

Maar, hoe hard je ook probeert onpartijdig te zijn... je wordt door anderen toch in een hokje geplaatst, en als je daar uit wilt omdat je het er niet mee eens bent, ben je een overloper Boos!

Jij paste toch niet in dat hokje Missouri.....dus dat scheelt Haha!
Oeps sorry, on-topic..

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 12:46

Die snap ik even niet?

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 12:47

Check onderschrift Missouri Haha!

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 12:47

Het lijkt me in elk geval verstandig als de volgende Mod iemand is die buiten het kwpn staat!

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 12:54

Grappig Haha! !Achja,iedereen heeft wel iets met een bepaald stamboek.Ik kan mij bijvoorbeeld flink aangevallen voelen als het over dravers gaat want dat is 'mijn' ras.(komen gelukkig niet veel voor op bokt Lachen ) !En ik denk dat jij je niet in kan houden als iemand zegt dat tinkers stomme koeien zijn Knipoog !Dan zou je iemand moeten zoeken die niks met paarden heeft,maar dat word een beetje moeilijk...dan krijg je van die leuke vragen van moddies Lachen Knipoog

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 12:55

irish_lady schreef:
Het lijkt me in elk geval verstandig als de volgende Mod iemand is die buiten het kwpn staat!

Ik stel Anna42 voor..........

+ Is op berustende leeftijd
+ Zelfbewust
+ Buiten het KWPN en ........ NRPS
+ Beredenerend en opbouwend
+ Bovenmatig intelligent
+ Meertalig (handig ivm Duitse quotes)

Geen idee of ze wil, maar mijn zegen is er.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 12:59

Wouter24 schreef:
En ben het voor een groot deel met CG eens. Je kan wel altijd ingrijpen zodra iemand een schuine scheet laat. Maar laat ook is wat meer toe misschien dat de "meningsverschillen" dan een keer "opgelost" worden en niet gewoon doorschuiven naar het volgende topic

Mag ik even heel hard lachen? Sorry hoor, maar als ik zie hoe het er in bepaalde topics aan toe gaat, zo ook nu, dan is dat echt niet met 'wat meer toelaten' op te lossen. Jullie blijven op elkaar inhakken; wellicht moet het topic 'wat vind jij van FA' nog maar eens gelezen worden, waarin een hoop mensen zeggen dat de sfeer gewoon ronduit klote is. Er word gewoon 10 pagina's lang op de persoon gespeeld... Nice.

Als je denkt dat het allemaal op te lossen is door jullie wat langer je gang te laten gaan, waarom zijn jullie dan blijkbaar niet bij machte het per pb op te lossen?

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 13:07

Ik pleit voor een "daily chat" op FA waar een doorlopende discussie kan zijn over de fokkerji, maar ook over de sport die daarmee verweven is.

In een daily chat kun je in principe alles kwijt, wordt er niks opgeslagen en kun je even je hart luchten.

Hoef ik ook niet steeds te switchen tussen WEDSTRIJDEN , FA en nog meer topics.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 13:18

Zoveelste verzoek: ontopic.

Lov, wélke speculaties? Moet ik nu echt voorbeelden gaan opsommen. Nou, bijvoorbeeld de quote uit Animal Farm (kwam van ver, maar dit was 'm toch). Dat is één grote speculatie, suggestie, insinuatie. Ik heb er alleen nog geen onderbouwing van gevonden. Ik ben de laatste om te ontkennen dat er geen fouten gemaakt worden (en dan al helemaal dat er nooit fouten gemaakt zijn), maar de suggestie die gewekt wordt raakt kant noch wal (mijn mening).

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 13:22

Laui, ik denk dat die quote uit Animal Farm hier geplaatst werd omdat er iemand de MENING heeft dat er hier nogal wat 'roodjassen' zitten.

En als je alleen maar je mening mag geven als die in het straatje past... en als je afgezeken wordt door een bokker, en dan terug zeikt en je krijgt een UN oid en die ander niet, is dat in mijn ogen wel heel erg 'roodjasserig' hoor Boos!

Ik plaatste die quote trouwens niet, maar ben het er wel gedeeltelijk mee eens Haha!

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 13:27

BartVB schreef:
Er waren wat onenigheden over haar functioneren, deze onenigheden bleken niet op een alternatieve manier op te kunnen lossen met Adriana en dus bleef het vragen om te stoppen over als enige oplossing.

Hebben we hier al een duidelijk antwoord op trouwens........... Haha! (even stoken hoor)
Ziet eruit als een soort van arbeidsconflict, waarna de werknemer zich ziek meldt....... maar waarna de werkgever TOCH tot ontslag overging.....

joshua

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 13:28

CGJ12 schreef:
Hebben we hier al een duidelijk antwoord op trouwens........... Haha! (even stoken hoor)
Ziet eruit als een soort van arbeidsconflict, waarna de werknemer zich ziek meldt....... maar waarna de werkgever TOCH tot ontslag overging.....

Is er geen bokt CAO *LOL* ?

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 13:32

Een mening, prima. Maar dan plaats je dat niet met een Schijnheilig erachter. Toch?

Een mening is bovendien: ik vind... dit en dat. En niet lukraak een quote plaatsen zonder te onderbouwen waaróm je die dan plaatst. Zonder die onderbouwing kunnen anderen alleen maar gissen en dus is het een speculatieve opmerking.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 13:35

Wouter24 schreef:
Met welke reden? Gewoon nieuwsgierig hoor Lachen

Ik zou zeggen, vraag het haar . Daarover valt anders alleen maar te speculeren, ik weet het ook niet, ik constateerde alleen iets.

GertJan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 13:38

Laui! schreef:
Een mening, prima. Maar dan plaats je dat niet met een Schijnheilig erachter. Toch?

Een mening is bovendien: ik vind... dit en dat. En niet lukraak een quote plaatsen zonder te onderbouwen waaróm je die dan plaatst. Zonder die onderbouwing kunnen anderen alleen maar gissen en dus is het een speculatieve opmerking.

Imagination is more important than knowledge... - Einstein

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 13:58

Laui! schreef:
Zoveelste verzoek: ontopic.

Lov, wélke speculaties? Moet ik nu echt voorbeelden gaan opsommen. Nou, bijvoorbeeld de quote uit Animal Farm (kwam van ver, maar dit was 'm toch). Dat is één grote speculatie, suggestie, insinuatie. Ik heb er alleen nog geen onderbouwing van gevonden. Ik ben de laatste om te ontkennen dat er geen fouten gemaakt worden (en dan al helemaal dat er nooit fouten gemaakt zijn), maar de suggestie die gewekt wordt raakt kant noch wal (mijn mening).

Ik weet van geen quote uit Animal Farm, zal ik wel gemist hebben?? Maar ik was benieuwd op welke speculaties je doelde en ik had eigenlijk wel verwacht dat je dat samen kon vatten en aanduiden.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 14:02

De advocaten van beide partijen betrekken de stellingen en hebben hun cliënten beiderzijds zwijgplicht opgelegd denk ik......... Knipoog

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 14:09

Samenvatting voor Lov:
Adriana is geen mod meer, hiertoe heeft Bart (in overleg met iig 3 andere mods, voor zover ik heb begrepen) besloten. De reden (Adriana post dit zelf dacht ik: ze is niet objectief genoeg) is naar de mening van een aantal mensen niet afdoende.
Daarop wordt er wild op los gespeculeerd. De duvel en zijn ouwe moer worden erbij gehaald. Een goed voorbeeld is de quote uit Animal Farm: 'All animals are equal, but some are more equal than others Schijnheilig'

joshua

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 14:11

Er word al vanaf het begin om een uitleg gevraagd door Bart. Waar blijft die jongen nu?

Ik vind wie A zegt moet ook B zeggen en zich niet verschuilen blijven!

Stephany

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 14:12

Absoluut!

Alikesflame

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 14:14

Tja FA is erg moeilijk. ik zou het ook niet willen. heeft toch geen nut. Zetrekken zich er weinig van aan. Haha!

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 14:14

Jongens toch.......... laat die Bart alsjeblieft zijn werk doen met die servers en zo.
Als hij zich hiermee moet (of erger nog gáát) bemoeien is de tent hier in een paar seconden op slot.

joshua

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 14:15

Op zo een moment dan een slotje zetten is een teken van zwakte.