DeeWeeRrr schreef:Nee, beste holly, dat was ik. En dat heb ik namens mijn werkgever, het KWPN, gedaan. week van harte aanmoedigen. En daarna Athene. Als dat zou kunnen...
dat was ik
Dat is nu helder en duidelijk.
Welcome op Bokt.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pipo schreef:Ja, dat verbaast me idd. Heb de afgelopen maanden meestal geamuseerd gelezen en gezwegen. Nu dacht ik: kan geen kwaad om een paar feiten te melden. Bijvoorbeeld: dat Lowina nooit heeft meegeteld voor de fokwaarde van Faldo.Wat een onthaal voor een kwpnman![]()
![]()
![]()
![]()
ceasario schreef:Helemaal niet.
Ken hij wel tegen.![]()
In tegenstelling tot ander menende vertegenwoordigers van het ......
Pipo schreef:Maar DeeWeerrr, ik wil mij ook graag amuseren dus kan ik wat topicjes naar je toe pben waar je nog even op kan reageren:))
DeeWeeRrr schreef:Ik weet één ding zeker: voor Lowina kan destijds geen kopie van een afstammingsbewijs zijn ingediend, want dat wás er gewoon niet.
frunnik schreef:Maar is het dan niet raar dat Faldo als haar vader op haar FEI papoort staat? Als er geen papier is om dit te 'bewijzen' komt dit toch niet in het paspoort?
Zomaar even een vraagje
DeeWeeRrr schreef:Ja, dat verbaast me idd. Heb de afgelopen maanden meestal geamuseerd gelezen en gezwegen. Nu dacht ik: kan geen kwaad om een paar feiten te melden. Bijvoorbeeld: dat Lowina nooit heeft meegeteld voor de fokwaarde van Faldo.
Het was 1) de hoge fokwaarde van Faldo 2) de eigen sportcarrière van Faldo 3) het grote aantal kinderen in de hogere springklassen en 4) toppaarden als Lincoln en Lowina die voor het keurpredicaat zorden. Lowina heeft dus bepaald niet de doorslag gegeven.
Nogmaals: in de hoge index van Faldo is de sportstand van Lowina niet verwerkt. Nu we een link in ons systeem hebben met het levensnummer van Lady, gaat zij (Lowina dus) wel meetellen voor Farmer. Overigens moet je hier geen overspannen verwachting van hebben: er zijn veel kinderen van Farmer.
Anna42 schreef:Waarom werkte die link niet met Lowina > Faldo.
GertJan schreef:Dus Faldo zou ook het keur predicaat toegewezen hebben gekregen als ook Lincoln niet bestaan had, of geldt dat alleen voor Lowina?