Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Excuseme"]
[quote="Suzanne F."][quote="_inge_ schreef:De Balzflug merrie van m'n vriendin wordt door Flemming gedekt.

Pipo"]
[quote="Suzanne F."][quote="WhitneyAA schreef:- de Weltmeyer x Wendenburg wordt gedekt door Gribaldi

saluut"]
[quote="Pipo"][quote="Suzanne F."]
[quote="WhitneyAA schreef:- de Weltmeyer x Wendenburg wordt gedekt door Gribaldi

En hij schaatst ontzettend goed. En ik ben er bang voor dat de bovenstaande combi ook heel goed kan schaatsen
Dus op naar het Thialf
Merilyn schreef:Ik hoor volgende week dinsdag of Ro drachtig is van Florencio. dan wordt ze gescand op 18 dagen.
Normaal hadden we dit weekend willen dekken door Rubiquil. Vorige week donderdag moetsten we de eerste tekenen van hengstigheid zien dus zijn we veel vroeger begonnen om te kijken of er al verandering in haar gedrag was op zondag bij een flitterige ruin van de buren. Niets, ze had totaal geen interesse. dus op dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag, zondag en gisteren opnieuw geprobeerd. Telkens noppes.
Even overleg met de DA gepleegd en die was zo vriendelijk om haar gisteren nog even te komen scannen want het was toch al 20.30u en ik gun die man zijn rust ook. Bleek dat ze waarschijnlijk begin vorige week toch hengstig is geweest maar madam was zo slim om het ons niet te tonen. Gisteren bleek er toch al weer een ei klaar te zitten dat groot genoeg was om haar hengstig te spuiten. Dus dit weekend wordt ze toch nog gedekt (hoop ik) door Rubiquil. We hebben al een goede combi gehad van die hengst dus nu een nieuwe poging om evengoed te doen.
youngster"]
[quote="Missouri schreef:Persoonlijk vind ik Turbo Magic veel fijner lopen dan Skydancer. Die valt nogal tegen.
Maar hoe kun je in godesnaam twijfelen tussen twee zulke verschillende hengsten