Nou scheelt zeker een heleboel! Ja we hopen maar dat het nu gedaan is en we als afsluiter van Hyflyn gewoon een normale fijne bevalling krijgen en een veulen die ik graag wilde, dan verzacht het misschien iets.
Fijn dat het de goede kant op gaat met Douglas (neem aan dat dat zijn roepnaam is).
Ponytante
Geplaatst: Gisteren, 08:48
Dank voor de uitleg . De laarzen lijken dus erg lang op de foto dus dat witte had bijna hoef kunnen zijn (vond ik), maar is perspectief (of ik moet een bril ).
Fijn dat het al beter gaat!
crazy_funky
Geplaatst door de TopicStarter: Gisteren, 10:22
Haha ja zijn benen zijn lang! Zijn hoefjes zitten toch wel tot aan onderin.
Lizz, ja roepnaam is Douglas/Douggie haha vaak komt de roepnaam/koosnaam vanzelf.
Het is zo’n lief veulen, hij laat alles maar toe en slaapt vaak lekker door als ik zijn laarzen uit of aan doe. En Shenay is zo’n lieve moeder. Ze is zo gek op hem. Wordt daar helemaal gelukkig van
Hyflyn zit vandaag op dag 286 en dacht even kijken of ze al iets met dr uier doet
Laatst bijgewerkt door crazy_funky op Gisteren, 10:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Fijn dat de goede kant op gaat, hij zal de laarsjes wel niet mooi vinden en er zo snel mogelijk vanaf willen zijn haha Ik vind dat hij een heel lief snoetje heeft, hopelijk blijft het zich positief ontwikkelen met z'n pezen!