Wow alweer zo'n prachtig veulen! Wat een uitstraling heeft hij zeg, veel geluk er mee
Marigold
Geplaatst: 29-03-25 11:31
Gaaf veulen!
Ik had de naam ‘Vort met die geit’ willen aandragen. Als opvallende naam als het straks een goede tuiger is op wedstrijden.
Maar Viper is een prima naam! Lekker genieten van zo’n leuke spring in ‘t veld!
Kimley
Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-25 13:56
Bedankt allemaal
Haha nee een tuigpaard met hackney bloed indd, maar dat hoeft niks te zeggen kwa grootte en karakter want in oberon zit ook hackney bloed
En zo in nog veel meer merrie's & hengsten. Er is overigens wel een kwpn tuigpaard ggk hackney hengst dus die zou je ook kunnen gebruiken. Maar dit jaar blijft ze lekker leeg
Voor neeltsje nog niet echt nieuws de melden.. alleen dat haar uiers nu elke dag ietsje meer vullen. Maar verwacht dat ze het weer als verrassing zonder hulp gaat doen
Koper
Wauw, wat een fantastisch veulen! Die kan over een aantal jaar met zijn broer in het tweespan?
Koper
Geplaatst: 02-04-25 07:29
Kimley schreef:
Jaa zeker, alleen gaan ze niet bij elkaar
Oh? Waarom niet?
Kimley
Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-25 07:44
Als ze beide blijven is dat zeker een optie ja om ze in dubbelspan te zetten
Koper, omdat deze merries normaal ook apart staan. Zijn beide 2 hele dominante merrie's, vooral de fries is echt niet lief naar andere paarden Daar komt mijn tinker waar ze nu mee staat uiteindelijk wel weer bij. Maar nee ik hoef geen kapotte veulens/paarden
Koper
Geplaatst: 02-04-25 09:08
Nee, snap ik! Als je merries zulke sterke persoonlijkheden hebben.
Neeltsje vind eigenlijk alleen mijn tinker oke, de rest is stom
Kan ook eigenlijk niet naast andere paarden in de box.. Panda gaat daar juist tegenin.. dus ik vrees dat dat niet goed komt. Wel erg jammer want had graag 2 veulentjes samen gezien
Oh dat is een stoute merrie, zomaar zonder jullie te waarschuwen een veulen op de wereld zetten... hopelijk mag je er snel even bij. Iemand anders die een oogje in het zeil kan houden vandaag?
Ik zou het werk maar eventjes afbellen totdat de nageboorte er af is en er gedronken is. Of iemand die de honeures waar kan nemen. Succes. Wat een plaatje en leuke verrassing.