Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Asfaloth kwam telkens omhoog op moment dat de naald er in ging en blijkbaar was die opgegeven moment per ongeluk in mijn hand terecht gekomen
.
.
.

.
. Uier is nu ook achter rustig aan aan het vullen
.

. Zo mooi om te zien!
. Word je zomaar even herkent!
. Gelukkig hebben we een slot aan de pin van de poort waardoor er gelukkig sowieso nooit zomaar pony's gepakt kunnen worden om mee buiten te wandelen.
.
.
.
. Dan heeft ze weer 24/7 vriendjes om haar heen ipv 's nachts alleen op de wei.
. Niet met de slueslimix en ook niet met zijn balancer. Ik probeer het nog net zolang tot de pot is, maar anders moet ik wat anders uit proberen. Hij zal het mij eens makkelijk maken he
.

sumic schreef:Veel bij te lezen! Succes met Vienna, spannend! Ik zou een tentje neerzetten en daar slapen
Tip voor de gluco balance: ik gaf dit met suikervrije appelmoes.. anders lukt me dit ook niet.
. Die woont er tegenover en ziet ze vanuit hun slaapkamerraam.
maar ik hoop echt dat er een gezond veulen naast Vienna staat nu!
. Heb de glucose support maar opgegeven en heb de triphala van healthie horse besteld. Goedkoper ook voor mij. Hopelijk wilt hij die wel.
. Wilde zich in eerste instantie ook niet laten vangen. Heeft wat overtuiging nodig gehad zodat ik toch even mocht kijken.
.
. Daisy wilt een speelmaatje!
. Stopte opgegeven moment met kriebelen. Loopt ze zo naar achteren. Naar mij toe. Parkeert haar kont tegen mij aan van: Zo en nu door kriebelen graag
Dat heeft ze van haar moeder.
Mer1980 schreef:Kont kriebels zijn hier ook favoriet! Maar zo'n klein veulen is dat nog schattiger.
Je kan asfaloth ook het toedienen in een spuit van de wormen kuur. Even een lege schoonmaken en hoppa.
. Toen ik hem vorige week probeerde te ontwormen kwam die flink omhoog en viel bijna om. Het is dat ik hem op tijd kon corrigeren...
.
.
. Die kunnen we afstrepen.
. Uier is weer terug gelopen
.
.
.
. Nog niet dicht dicht, maar wel geoefend met over de neus en achter de oren en ze is zo makkelijk. Vind het allemaal wel best. Soms een beetje spannend, maar herstelt snel weer. Heerlijk zo'n ongecompliceerd veulen!
.
.
. Kom maar op met de baby
. Zoooooo benieuwd.
.