3-2-1 kom maar door

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wat een heerlijk tijdstip en wat heeft ze een prachtig veulentje gemaakt!
 Wat een heerlijk tijdstip en wat heeft ze een prachtig veulentje gemaakt!                                                         
 Ik ga mee volgen
 Ik ga mee volgen                                                         

Gen is nu twee dagen overtijd. Bij Ri beviel ze met twee dagen overtijd, bij Ut was ze 37 dagen overtijd.
 Gen is nu twee dagen overtijd. Bij Ri beviel ze met twee dagen overtijd, bij Ut was ze 37 dagen overtijd.   Bij Ut begon ze pas na de uitgerekende datum met uier aanmaken, daar is ze dit jaar veel eerder mee. Ik verwacht wel dat ze op korte termijn gaat bevallen. Ik hoop dat ook heel erg, zodat ze snel verlost is van de extra massa op haar achterbenen.
 Bij Ut begon ze pas na de uitgerekende datum met uier aanmaken, daar is ze dit jaar veel eerder mee. Ik verwacht wel dat ze op korte termijn gaat bevallen. Ik hoop dat ook heel erg, zodat ze snel verlost is van de extra massa op haar achterbenen. Wordt vervolgd...
 Wordt vervolgd...                                                          

In principe zijn Isolde en ik het wel eens dat een hengstveulen verkocht mag worden, maar als we Gen misschien eerder moeten missen dan gehoopt, dan kan het ook zo zijn dat ik geen afscheid kan nemen van haar nakomelingen. Ik durf daar nog niet zo goed bij stil te staan.
 In principe zijn Isolde en ik het wel eens dat een hengstveulen verkocht mag worden, maar als we Gen misschien eerder moeten missen dan gehoopt, dan kan het ook zo zijn dat ik geen afscheid kan nemen van haar nakomelingen. Ik durf daar nog niet zo goed bij stil te staan.   

Heerlijk hè, zo samen de passie delen!
 Heerlijk hè, zo samen de passie delen!