Klopt hoor. Het is nu wel fijn dat Nigrante wordt doorgereden. De tweede keer dat hij er op zat, lag hij er ook af.
ze gaat eigenlijk stukken goed en dan verrast ze je enorm. Staken deed ze bij mij eigenlijk niet meer. Maar dat heeft ze bij Yannick toch wel even geprobeerd. Ze heeft duidelijke grenzen nodig anders probeert ze echt uit. Ik ben vorig jaar heel hard van haar gevallen. Nu was dat ook wel mijn eigen fout. Ik dacht ze is wel braaf na één keer eerder gereden te hebben op haar (met oppakken) dus zonder longeren erop. Ging best aardig tot ik een volte instuurde. Toen was het rodeo, ik denk dat dit niemand had uit kunnen zitten.
Ik merk dat Nigrante een overvloed aan energie heeft. In de paddock kan ze het niet kwijt omdat het blub is. Dus ergens snap ik het wel. Cirkel vindt ik vaak eng omdat het glad kan zijn. Ze is met regelmaat uitgegleden. Dat maakt het allemaal een beetje dubbel. Ik ben blij dat ze goed vooruit gaat. Ze ging bij mij onder het zadel ook super fijn. Maar dan had ik niet thuis stom moeten uitglijden, nu zit ik met een blessure.
White Dream ging natuurlijk al heel fijn onder het zadel. Gisteren heeft een meisje hem weer gereden. Dat ging ook heel relaxt. Zijgangen enz doet hij ook super makkelijk. Voor hem is het echt sterker worden en stabieler. Dat heeft gewoon tijd nodig. Van de zomer maar kijken of we kunnen starten. En natuurlijk gewoon heel veel leuke dingen gaan doen met hem
De dametjes hebben lekker in het zonnetje gestaan.