Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ze gaat eigenlijk stukken goed en dan verrast ze je enorm. Staken deed ze bij mij eigenlijk niet meer. Maar dat heeft ze bij Yannick toch wel even geprobeerd. Ze heeft duidelijke grenzen nodig anders probeert ze echt uit. Ik ben vorig jaar heel hard van haar gevallen. Nu was dat ook wel mijn eigen fout. Ik dacht ze is wel braaf na één keer eerder gereden te hebben op haar (met oppakken) dus zonder longeren erop. Ging best aardig tot ik een volte instuurde. Toen was het rodeo, ik denk dat dit niemand had uit kunnen zitten.
dat heeft ze nu ook nog af en toe onder het zadel. Hoofd naar voren en je ziet maar
ze gaat dan ook niet echt harder, maar je wordt wel even uit zadel gesleurd. Maar als ze goed loopt krijg je echt een wauw gevoel. En dat gaat elke keer beter 

daar gaat ze elke dag 20 minuten in. Uiteraard komt ze ook buiten, maar daar beweegt ze niet zo veel. Tuurlijk wordt ze niet meer als vroeger, rug is minder bespierd. Terug verhuizen was de allerbeste beslissing wat ik kon nemen voor haar.
dus was lastig te zien. Uier lijkt me voller te kunnen. Ik hou haar maar goed in de gaten op de camera. Ik verwacht het nog niet gelijk! Maar je weet het nooit met een maiden