Vandaar zouden we er beter allemaal zo relatief over denken. Dat zou al veel oplossen.
Het is en blijft een verhaal van in het dagelijks leven meenemen wat je op internet uitvreet. Dus zet lekker allemaal de computer uit nu, dan heb je van niks last

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Zannekin schreef:Ik denk eigenlijk dat Anna wat beters te doen heeft dan zich te verantwoorden op een internet forum.
Vandaar zouden we er beter allemaal zo relatief over denken. Dat zou al veel oplossen.
sarabande"]
[quote="Pipo schreef:Misschien is het een idee om eens tot het begin van de problemen te gaan.
En dan zeg ik Sarabande en Troef! Volgens mij is het daar allemaal mee gestart. Die twee vonden elkaar niet zo heel aardig. En waar dat probleem lag weet ik niet, dus durf ik ook geen uitspraak over te doen.
Maar ik weet wel dat toen het kampjes gebeuren begon. Je was of voor Troef of voor Sarabande. Onzin natuurlijk maar ik denk wel dat het toen mis is gegaan. Als je het met Troef eens was, had Sarabande het gevoel dat je tegen haar was. Troef had dat probleem trouwens niet, die kon het allemaal redelijk goed scheiden naar mijn idee.
geral schreef:dat laatste Sarabande is dus totaal niet waar en ik zou het prijs stellen Hippics buiten deze discussie te laten, wat dat is niet ter zake doende volgens mij
Miss_Petit schreef:Kortom Anna heeft al het nodige eelt op dr ziel?
Maar Bart vraagt nu o het allemaal uitgesproken kan worden, en op deze manier gebeurd dat dan dus niet.
essie79"]
[quote="Miss_Petit schreef:Kortom Anna heeft al het nodige eelt op dr ziel?
Maar Bart vraagt nu o het allemaal uitgesproken kan worden, en op deze manier gebeurd dat dan dus niet.
Miss_Petit schreef:De een ziet Bokt als een nuttig tijdbedrijf, leerzaam, open voor discussie, ...
ThePast03"]
[quote="Lovely schreef:Ah ja, maar Troef bounced back en bokt weer vrolijk mee, toch?
Anya"]
Zoals gezegd, ik ken Sarabande toevallig van het topic plussies op huiskamer en ik heb daar tot nog toe niets gemerkt van gestook of scheldpb's of iets dergelijks. Niet over Pipo en niet over de mensen van fokkerij. Ook van Pipo heb ik geen negatieve berichten over Sarabande gehad..
[/quote]
Waarom kreeg ik dan pbs toen ik op plussies reageerde? En waarom werd het hele plussies kamp ingelicht over de ruzie tussen mij en Sarabande?
[quote="Anya"]
Zo speelt er al een hele tijd een verhaal over Gibraldifan... Pipo heeft een beeld overgehouden aan die tijd en Sarabande ook. Sarabande geeft aan dat hetgeen Pipo zegt niet klopt, Pipo geeft aan dat hetgeen Sarabande zegt niet klopt. Beiden blijven bij hun standpunt. .
[/quote]
Wat ik al eerder zei zolang beiden geen fouten durven toe te geven en een partij zelfs alles ontkent zul je dit nooit kunnen uitpraten.
[quote="Anya"]
Overigens is Sarabande ervan overtuigd dat jij niet zoiets naars over haar dode veulentje zou hebben gezegd Pipo. Dat is dus weer zo'n zichzelf in stand houdende rotopmerking die op zeker moment gaat circuleren. En meer kapot maakt dan ons allemaal lief is...
[/quote]
Deze uitspraak heeft ze anders wel gedaan naar iemand toe! Terwijl ik dat NOOIt heb gezegd. En het uberhaupt niet in mijn hoofd haal om dit soort ordinaire uitspraken te doen.
[quote="Anya schreef:Daaraan maakt bijna iedereen zich schuldig hier.. vaak onder het motto van een grapje..Sarabande doet het, maar jij zeker ook Pipo, CGJ, Anna, Ceasario, Greetje etcetera... (in willekeurige volgorde en zeker niet compleet).