Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik heb niet de instant klik met haar zoals ik met mijn meisje Yula heb of mijn grote vriend Brandon. Maar dat kan ook niet want haar geboorte was heel stressvol
. Maar dit kleine meisje doet toch afentoe mijn hartje een beetje smelten
.
. Ik ben dan ook wel heel eerlijk dat als dit niet lukt ik alsnog een huisje voor haar zoek waar ze wel die aandacht krijgt. Maar voor nu ga ik mijn best doen om die extra tijd voor haar te maken zodat we een mooie toekomst hebben samen.

nieky1993 schreef:Dankjewel allemaal
Kootmiradrum Ze gaan hier pas na ong een maand 24/7 buiten op de weide. Tot die tijd gaan ze overdag op de paddock. We hebben beste nare ervaringen met veulens heel vroeg 24/7 buiten te zetten. Ze zijn dan gewoon niet zo weerbaar en sterk in het begin. En we zitten hier ook midden in wolven gebied, dus dan hebben we al helemaal liever dat ze groter en steviger zijn voor ze naar buiten gaan. Ze gaan ook altijd in groepjes van 3-4 merries met veulens tegelijk naar buiten zodat ze echt in kuddes staan. Maar ze mogen lekker in de paddock overdag en daar amuseren ze zich wel.
Leander was als veulen even muis grijs als Lola zei de eigenaar mij gisteren. Leander heeft Amber kleurige ogen
. Nu ben ik nog nieuwsgieriger hoe Lola gaat worden haha

. Ze is al 1.20m hoog en staat nog steeds flink overbouwd
. Dit weekend is mijn vriendin Cinthia van CNPhotography langs geweest om foto's te maken van moeder en dochter. Dus nog even showen hier
Ik heb ook een topic gemaakt maar hier kan ik nog wat extra foto's delen