Je bent op de hoogte dat sø in het Deens "meer" betekent (in de zin van een groot, meestal zoet, water) en dat "den sø" zo veel wil zeggen als "dat meer"?
Gefeliciteerd met het veulen! Hopelijk gaat het goed met moeder en kind. Ook ik ben benieuwd naar meer foto's, en naar het wit.
Dank voor alle reacties Was even druk nog nadat ik mijn post plaatste, maar dat mag Swanepol vertellen Ging heel rap gisteren, Linde had het zwaar maar gelukkig was Zwanepol erbij (ik was net cadeautje aan het kopen voor Dochterlief). Om 19.45 uur geboren. Bles met mooie vorm, bovenin lijkt het een hartje, en twee wit achter Heel nieuwsgierig en voortvarend, ging na drie uur al bokkend door de stal. Linde gaat het druk krijgen
Wat een mooi veulen! Gefeliciteerd met de geboorte. Wat een leuke bles ook
zwanepol
Geplaatst: 25-04-23 13:42
Ja het was gisteravond spitsuur. Gelukkig zijn beide geboortes goed gegaan en het stappenplan na de geboortes allemaal volgens het boekje. Nageboorte, staan, drinken en kakkie doen. Dus uiteindelijk 13.45 tevreden mijn bedje ingekropen
Via deze weg ook nog gefeliciteerd Fnanne, met je knoepert van een super mooi hengstveulen