KWPN schreef:Voor de herkeuring is de volgende Gelderse hengst opgegeven:
933 (Parcival X Satelliet)
Ben benieuwd of ze hem op dieet hebben gezet, hij was echt in overconditie (lees zeker 100 kg te zwaar

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MissHIS"]
[quote="Dickie"][quote="MissHIS schreef:Ohh je bedoelt in verband met die ijzeren balk en dat jachtgeweer die ik achterin de auto heb liggen?
Excuseme schreef:Je denkt toch niet als Rosie Anky belt voor weer een inhoudelijke bijdrage voor IDS, dat het daar dan niet even over gaat??
Excuseme schreef:Het KWPN heeft Anky nodig en omgekeerd.
Magique schreef:Volgens mij gaat het meestal alleen om de juiste mensen te kennen.
Vind het wel verdacht dat Obelisk Tchaikovsky en zelfs Paganini zijn ggk omdat die zo lekker piaffeert en passageert, dit zegt volgens mij meer over degene die er op zit volgens mij .....
Overigens allen in eigendom van fam. Rutten
Nostalgist__"]
[quote="Excuseme schreef:Het KWPN heeft Anky nodig en omgekeerd.
Pipo"]
[quote="Nostalgist__"][quote="Excuseme schreef:Het KWPN heeft Anky nodig en omgekeerd.
Excuseme schreef:
KWPN Commentaar vrijdagavond:
Ook de hengst PB werd voor de herkeuring gepresenteerd. Waren er bij zijn eerste optreden wat twijfels gerezen, vandaag liet de hengst zich van zijn beste kant zien en demonstreerde ontegenzeggelijk zijn kwaliteiten.
Excuseme schreef:
KWPN Commentaar vrijdagavond:
Ook de hengst PB werd voor de herkeuring gepresenteerd. Waren er bij zijn eerste optreden wat twijfels gerezen, vandaag liet de hengst zich van zijn beste kant zien en demonstreerde ontegenzeggelijk zijn kwaliteiten. Hij verdiende dus ook een ticket naar Ermelo. Commentaar van de jury: Ach, als je kijkt wat we elk jaar, ook aan waardeloos spul,naar Ermelo sturen, dan mag deze er ook nog wel bij.![]()
(laatste is grapje hoor, niet kwaad worden)
Citaat:KWPN
16-04-2003: Paganini bij herkeuring ingeschreven
De zesjarige dressuurhengst Paganini (Havidoff x Bea ster van Statuar) is voor aanvang van de tussenbeoordeling door de herkeuringscommissie (Cor Moors, Marjan Dorresteijn en Harry Derks) goedgekeurd voor de KWPN-fokkerij.
Eigenaar Jo Rutten had herkeuring aangevraagd nadat Paganini na het verkort onderzoek niet in het stamboek werd ingeschreven. De herkeuringcommissie onderkent het feit dat de hengst meer souplesse zou moeten hebben,
doch motiveerde de goedkeuring van Paganini met de redenen dat de hengst aanleg heeft voor de zwaardere oefeningen, kracht heeft in het achterbeen en zich tussen zijn leeftijdsgenoten onderscheid in de wedstrijdsport.
Paganini is een hengst met ruim voldoende aanleg als dressuurpaard en geeft zijn ruiter daarbij een ruim voldoende gevoel. Als springpaard heeft Paganini een matige aanleg een geeft zijn ruiter daarbij een matig gevoel.
De volledige rapportage zal in mei in In de Strengen worden gepubliceerd.
Magique schreef:eerlijk gezegd snap ik die negatieve publiciteit rond pB niet zo ...
Paganini wordt er aan alle kanten afgereden door Painted en Paganini wordt ggk wegens succesvol in sport en aanleg voor zwaardere oefeningen ........
Is toch meten met 2 maten ..... ????