Sorry voor de late update! Helaas is mn gezondheid niet wat het zijn moet, dus vandaar (heel) wat minder actief met alles.
Nova is naar een super goed thuis gegaan bij mensen hier in de buurt. Ben ik erg blij mee, gezien vorige veulentjes oa naar Oostenrijk zijn gegaan. Die volg ik nog wel via sociale media maar even op bezoek gaan is natuurlijk wat lastig. Nova staat hier een klein half uurtje vandaan
Haar moeder Nina helaas ook moeten verkopen ivm mijn gezondheid, maar dat lag ook al in de planning, de komende jaren inkrimpen.
Auri zou eigenlijk ook verkocht worden, maar zoals jullie weten is het afgelopen jaar met haar veulen helaas niet goed gegaan. Van de hengstenhouder hebben we daarom een nieuwe dekking aangeboden gekregen en die kans hebben we natuurlijk met beide handen aangenomen. Auri is dus opnieuw drachtig van El maymoun 
Ze is uitgerekend voor 15 mei. Heel spannend uiteraard.
Nina haar dochter, Dycharona is ook drachtig van El maymoun. Voor haar wordt het haar eerste veulen, dus ook mega spannend.
Rose haar veulen Zennyatto wil ik eigenlijk aanhouden tot sowieso 2,5 a 3 jaar, kijken hoe hij uitgroeit en dan wellicht naar de hengstenkeuring en wie weet is het een super dressuurtalent in de dop. Dan hoop ik met hem de parasport in te kunnen. Maar dat is natuurlijk afwachten. In principe staat ie theoretisch gezien wel te koop, maar gaat alleen weg als het goed voelt en voor een heel goed bod.
Rose is voor dit jaar ook weer drachtig, maar ik hou nog even geheim van welke hengst. Het kan wel gezien worden als een beetje controversieel
maar als er uit komt wat ik hoop... dan wordt het een hele mooie!
Dycha en Rose zijn beide in juni uitgerekend.