Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
draaakje schreef:Dit komt omdat veulentjes echt pas geboren worden als ze klaar zijn. Dit kleintje is er nog niet klaar voor..
Net wel overdag 3 keer alarm omdat ze lag te slapen (normaal alleen snachts) natuurlijk sliep ik net even overdag omdat ik om half 5 moest werken, het is alsof ze het weet :p
Dit was gister;
[ [url=m/BFOwiO.jpg]Afbeelding[/url] ]
draaakje schreef:Dit komt omdat veulentjes echt pas geboren worden als ze klaar zijn. Dit kleintje is er nog niet klaar voor..
Net wel overdag 3 keer alarm omdat ze lag te slapen (normaal alleen snachts) natuurlijk sliep ik net even overdag omdat ik om half 5 moest werken, het is alsof ze het weet :p
Dit was gister;
[ [url=m/BFOwiO.jpg]Afbeelding[/url] ]
) voor gaat 
hahaha en anders moet ze wachten tot donderdag

draaakje schreef:Jaa, op jou verjaardaggefeliciteerd!
Nee, ik heb haar elke dekking heen en weer gebracht en ben er bij elke dekking zelf bijgeweest
In de datum heb ik mij ook niet vergist, heb alle dekkingen meteen opgeschreven en tegenwoordig met Facebook en bokt is het ook makkelijk terug kijken
monnikenburg schreef:draaakje schreef:Jaa, op jou verjaardaggefeliciteerd!
Nee, ik heb haar elke dekking heen en weer gebracht en ben er bij elke dekking zelf bijgeweest
In de datum heb ik mij ook niet vergist, heb alle dekkingen meteen opgeschreven en tegenwoordig met Facebook en bokt is het ook makkelijk terug kijken
staat ze niet bij andere paarden of heeft ze niet even snel ergens bij gestaan?
een ongeziene dekking is snel gebeurd nl hihi
Ze doet er gewoon echt zo belachelijk lang over..