petraaken schreef:
Aan het filmpje van RL te zien zat je niet ver van waar wij zaten op dat moment...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Myrthee_ schreef:jobamara schreef:Jaaaa Myrthe was jij er ook al,he jammer dat ik dat niet wist. Geef Winchester maar een kriebel he!!
Je maakt me nieuwsgierig, welke wordt het voor Libby???
Zal ik doen!
Ik denk dat ik dit jaar voor Wup ga. Zocht eigenlijk een springgefokte maar toen ik Wup in de baan zag wist ik zeker dat hij het moest worden.
chery schreef:Hoi,
hij is net 4, dus mag nu pas starten. In januari zijn eerste proeven gereden in de B en direkt 3 winstpunten en een eerste plaats! Zijn eerste veulens worden eind volgende maand geboren. Veulens komen zeker aan de keuring! In Tolbert. Hij heeft een super karakter!!
Hij staat ter dekking bij Tewis in westdorp. Daar is hij ook op de hengstenshow te zien.
[ [url=m/fl4H7b.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sZiAJm.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vind je DC veulen zo mooi! polleman schreef:Myrthee_ schreef:
Zal ik doen!
Ik denk dat ik dit jaar voor Wup ga. Zocht eigenlijk een springgefokte maar toen ik Wup in de baan zag wist ik zeker dat hij het moest worden.
Wat leuk heb jij foto of filmpje van hem?
Ik ben erg blij met mijn wup nakomeling en benieuwd hoe ze het gaat doen straks met keurings klaarmaken en beleren.
Plus dat zij dit jaar gedekt gaat worden.
Nessie schreef:Wat leuk dat je voor Wup gaat Myrthe! We hebben wel dezelfde smaak de Wup x Don Cremello du Bois is bij mij nu in de maak hahaVind je DC veulen zo mooi!
Dees schreef:eldango schreef:Ik hoop dat ik samen met Sharon kan komen naar de hengstenshow... Het is gelukkig maar 216km vanaf hier dus dat is het probleem niet.
Gáán!
Ga je blij van worden
eldango schreef:chery schreef:Hoi,
hij is net 4, dus mag nu pas starten. In januari zijn eerste proeven gereden in de B en direkt 3 winstpunten en een eerste plaats! Zijn eerste veulens worden eind volgende maand geboren. Veulens komen zeker aan de keuring! In Tolbert. Hij heeft een super karakter!!
Hij staat ter dekking bij Tewis in westdorp. Daar is hij ook op de hengstenshow te zien.
[ [url=m/fl4H7b.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sZiAJm.jpg]Afbeelding[/url] ]
![]()
Je hoeft jezelf en Bright's Hero niet te verdedigen
Had zelf ook kunnen bedenken dat een 4 jarige pas na 1 April L mag starten.
Bovendien vind ik de foto van het hengstenboek Bright minder tegenover de foto's van de verrichtingen. Mijn merrie heeft een vrij iele hals en is ze krap 1,60m.![]()
Ik hoop dat ik samen met Sharon kan komen naar de hengstenshow... Het is gelukkig maar 216km vanaf hier dus dat is het probleem niet.