Hier trouwens nog een recentere foto van mijn merrie Her Highness van het voorjaar 2014.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mooi kleurtje ook 

Vulina schreef:Lekker hoofdje zit er opMooi kleurtje ook
Jentel, gewoon eens even een rondje bellen naar wat fokkers uit de buurt? Wij zitten in een heel andere regio, dus kan je niet helpen..
Mijn 3 jarige gaat over 3 weekjes uit de opfokgroep. Kunnen we beetje beginnen met trainen. Ze is wel goed mak in de hand, dat scheelt al erg veel.
We hebben binnenkort een röntgendag voor de opfok-paarden op de planning staan , dan gaat zij ook gelijk mee. Mijn 2 jarige mag dan ook gelijk, weten we een beetje hoe we er voor staan
Ashleytjuhh schreef:Vandaag toch gelukt om snel een lijntje op te zetten volgens de officieel afstanden.
Het is de 1e keer dat ze een lijntje springt, natuurlijk ben ik wel eerst laag begonnen.
Wat denken jullie?
[ Video ]
eilander schreef:Ashleytjuhh schreef:Vandaag toch gelukt om snel een lijntje op te zetten volgens de officieel afstanden.
Het is de 1e keer dat ze een lijntje springt, natuurlijk ben ik wel eerst laag begonnen.
Wat denken jullie?
[ Video ]
Je gaat mij niet vertellen dat dit voor de eerste keer is dit filmpje...
Carmuh schreef:knollentuin schreef:CarmUh, je kan eens bij Maarsse in middenbeemster vragen
Dankje, die heb ik inmiddels contact mee gehad aangezien dat bij ons om de hoek zit maar vind die vrij prijzig....wil me dus even verder oriënteren wat de mogelijkheden zijn
Ashleytjuhh schreef:Vandaag toch gelukt om snel een lijntje op te zetten volgens de officieel afstanden.
Wat denken jullie?
[ Video ]