Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Iepoetjuh schreef:Hoi! Ik ben op zoek naar informatie over de moeder van mijn paard.
Haar naam is Tyske van 't Aarkanaal (levensnummer 200603268) (v. Lolke 371). Ik weet alleen dat ze gefokt is in Alphen a/d Rijn en later gekocht is door de fokkers van mijn merrie.
Alvast bedankt!
sophieca schreef:Iemand info over mijn Friese ruin?
Vitos van de Dellen
Teunis 332 x Ygram
Geboren op 24/03/1998 en gefokt door Mart van Daal uit Langenboom.
_evelien_ schreef:Aletta B Jorn x Rients
Leeftijd weet ik even niet.. we hebben haar verkocht aantal jaren geleden en ben benieuwd of iemand haar kan vinden via stamboek?
Zelfde geld voor xannadu B. Zie mijn onderschrift.
daynici schreef:Hoi sinds anderhalf maand ben ik in het bezit van een 6 jarige Friese merrie Rona van de Landhorst onne376xmaeije440 levensnummer 528004201300807 ik ben benieuwd of iemand in het stamboek kan opzoeken of er wat meer over haar bekend is want via google kan ik niks vinden hopelijk wil iemand die lid is van het kfps mij helpen zoeken .. alvast bedankt
Mikita19 schreef:Hoi! Wie zou dit paard op kunnen zoeken?
Naam Gonda
Registratienummer : 528004199420100
Ben zelf geen lid. Is de moeder van mijn verzorgpaard
Alvast bedankt!
nowylover schreef:daynici schreef:Hoi sinds anderhalf maand ben ik in het bezit van een 6 jarige Friese merrie Rona van de Landhorst onne376xmaeije440 levensnummer 528004201300807 ik ben benieuwd of iemand in het stamboek kan opzoeken of er wat meer over haar bekend is want via google kan ik niks vinden hopelijk wil iemand die lid is van het kfps mij helpen zoeken .. alvast bedankt
Is helaas niets zinnigs te vinden bij het KFPS. Ze is namelijk nooit naar de keuring geweest en heeft ook geen nakomelingen.
nowylover schreef:Mikita19 schreef:Hoi! Wie zou dit paard op kunnen zoeken?
Naam Gonda
Alvast bedankt!
Kan haar op naam niet vinden. Daar zijn er te veel van met deze naam. En in plaats van een registratie nummer heb ik het levensnummer nodig.
Dancer schreef:Mikita19 schreef:Hoi! Wie zou dit paard op kunnen zoeken?
Naam Gonda
Alvast bedankt!
Beginnend vanaf 1994 is het levensnummer
Misty444 schreef:Hee, wat een super leuk topic! Kan misschien iemand mijn paard opzoeken? Ik heb geen nummer, maar ze heeft Aukje, is geboren op 24-5-16 en haar vader is Alwin 469! Of is dit te ingewikkeld?
CharlotteBM schreef:Ik ben wel benieuwd of iemand wat kan vinden over de Friese merrie die ik sinds kort rijd! Weet dat ze veulentjes heeft gehad.![]()
Famme van 't Zand
Geboren 2001
no. 43140
Citaat:Ik heb geprobeerd te zoeken maar er zijn heel veel Aukjes, als het levensnummer hebt dan kan ik haar zo vinden!