sarabande schreef:_San87_ schreef:Pletje, no offence, maar waarom zouden mensen die niks of weinig met het KWPN hebben niet ook hun zegje mogen doen? Als het gewoon netjes blijft, kan dat toch een leuke en leerzame discussie zijn?
Het is onmogelijk om een discussie over bijvoorbeeld het verschil in keurings modellen en sportpaarden, ik noem maar wat, te houden als er steeds mensen tussen door komen met hoe slecht het kwpn wel niet is, dat je ook een Duits paard kan nemen, dat Quarters toch groter zijn, etc etc. Daar gaat het om
Mij is altijd verteld als je ergens geen verstand van hebt of er niet bij betrokken bent, kijk en probeer wijzer te worden. Maar op deze manier wordt niemand wijzer terwijl er veel ervaring en kennis over de materie is op Bokt
Ik snap je punt. Maar er zijn ook mensen die wel verstand van zaken hebben (of misschien denken te hebben...), welke niet zo van het KWPN gecharmeerd zijn of bepaalde aspecten daarvan. Die mogen toch gewoon reageren?
Maar zoals ik zei, het doel van dit topic is totaal onduidelijk (wat overigens niet aan jou ligt
) en lijkt in beginsel juist te gaan over verschillen in de fokkerij... Daarom snap ik de vraag voor een KWPN, of desnoods warmbloed, sub-forum ook helemaal.
. Dus ik kan niks zinnigs zeggen over de manier van modereren en/of reageren.
maar steeds weer dezelfde discussie is wel saai. Als we van herkauwen houden hadden we beter geen paard kunnen kopen.