Zijn echt leuk Yamasaki, geloof ook dat het niet zolang meer gaat duren voordat ze er zijn. Ze krijgen ook nog mooie effen donkerblauwe en bruine fleecedekens met een prachtig gedraaid koord als bies, erg chique zijn die maar dat zijn meer showdekens. Zijn wel héle dikke stevige fleecedekens.
Oh, dan moet Brightie er daar ook maar 1 van. Hij heeft gelukkig nog maar 4 zweetdekens
YamaSaki
Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-13 17:56
Bem benieuwd! Donkerblauw met groene bies heb ik al (ook zonder buikriem). Het liefst dus een ander kleurtje met buikriem en anders koop ik die erbij Bruin zou ook mooi staan denk ik! Hij is zwart/donkerbruin stekelharig
Bassenqua
Geplaatst: 16-03-13 18:23
Ze krijgen ook mooi bruin geblokte Ik wil alles!!! De donkerblauwe heeft een mooi koord als bies, donkerblauw wit gedraaid geloof maar ik denk inderdaad dat een bruine deken bij een zwart/bruin stekelharige erg mooi zal staan.
4 is niet genoeg hoor, kunnen er best nog een paar bij.
Meavey
Geplaatst: 17-03-13 22:11
Oh en ik heb laatst gewoon een prachtige deken gewonnen via facebook via de like deel en win actie van de Mini Horse Shop! Zo'n mooie Kensington deken met buikflap! Heb een mooie paarse uitgekozen en meteen ook zo'n gaaf bruin Mon Cherie halster besteld! Je word er erg hebberig van.