Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sizzle schreef:Mellissa, staat jouw merrie eigenlijk bij het KWPN ingeschreven gezien haar Duitse bloedlijn?
Niet dat het uitmaakt, maar indien ze een Duits papier komen er misschien nog extra overschrijvingskosten bij (?)
Ik vind het een heel mooi dier
Patrss_ schreef:Mooi plaatje Talida!
Wat ik mij laatst afvroeg, wat doen jullie om de spieren te kweken? Houden jullie het alleen bij de training of voeren jullie ook nog spier opbouwende supplementen ed?
Ik lees en hoor altijd vele verhalen over spieropbouwers maar ik weet eigenlijk niet zo zeer wat ik daarvan moet vinden. Ik ben het met je eens dat een correcte training (en rantsoen) voldoende moet kunnen zijn, maar het lijkt wel een hele hype tegenwoordig. Patrss_ schreef:Ja eh Suzanne.Ik lees en hoor altijd vele verhalen over spieropbouwers maar ik weet eigenlijk niet zo zeer wat ik daarvan moet vinden. Ik ben het met je eens dat een correcte training (en rantsoen) voldoende moet kunnen zijn, maar het lijkt wel een hele hype tegenwoordig.

seven!
Kijken of we mevr er mooi op krijgen, paraplu staat klaar.
Ik wil met mijn 2,5 jarige ook graag naar de keuring volgend jaar. Wil het wel zelf doen, ze staat deze hele winter nog in de opfok op de weide, eind maart/april haar ik haar naar huis en dan mag ze aan de bak
Zat eraan te denken om voor het vrijspringen naar mijn springinstructeur te rijden, elke week. Went ze mooi aan het trailer rijden en vreemd terrein
Hij doet veel keuringspaarden elk jaar, maar om haar zo lang weg te sturen kan ik niet betalen en wil eigenlijk wel dat ze 24/7 buiten blijft. Mocht hij nou zeggen dat het er niet in zit, maakt het ook niet uit, heb haar in eerste instantie voor de sport.