New forest pony sportdag, Wie gaat?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Daphne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 16:29

ik ben weer terug! :)
het was voor mij een geslaagde dag! het was erg gezellig en allemaal leuke foresters zien springen :)
ik ben benieuwd naar jullie resultaten!

wake_up

Re: New forest pony sportdag, Wie gaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 20:10

Ik ben er dit jaar voor het eerst geweest, en vond het een geslaagde dag :j Heb meegedaan aan dressuurbelofte, en heb 2 proefjes in het L2 dressuur gereden. :)

conejo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 20:29

Ik ben ook klaar voor vandaag, na de sportdag met mijn vriend nog gras binnen gehaald.

Het was voor mij een erg geslaagde dag. Was nog even spannend of ik wel mee kon doen, was gevloerd door de griep en door personeel gebrek niet thuis uit kunnen zieken tot gisteren middag. Maar was gelukkig voldoende.

Ik ben met de dressuur (hobbyklassen) 5de geworden. En met gymkana stond ik 2de toen ik weg ging. Helaas konden we niet tot de prijs uitreiking blijven omdat het gras dus nog binnen gehaald moest worden. Dus de einduitslag weet ik niet.

Heb ook nog een halster gekocht, maar helaas heb ik perrongelijk maat pony mee gekregen en mijn pony heeft echt maat cob nodig.

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 20:41

Ook ik vond het een leuke dag :D
Dressuur hadden we een keer weer bijna een winstpunt (Z1)
Bij dressuurbelofte zaten we in de midden moot (4-6jarigen)
Bij Springen hadden we 2 weigeringen (B) maar daar was ik wel tevreden over :)
Gymkhana hadden we iets van 40 punten :')

En we zijn gehuldigd :))

trishvm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 21:58

wij zijn ook weer thuis,kinderen liggen moe maar voldaan op bed.een super dag gehad.onze
Mis' Polka Dot was 2x eerste in de L1,ze had samen met Iris vier winstpunten(ben de punten even zoek in mijn hersenpannetje).Verder de hele dag in de promo wagen gestaan en lekker druk gehad.

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 22:04

Goed van iris! :D

Waren die 2 jongetjes met de boeren-pony jouw zoontjes? :o

trishvm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 22:23

:j :D

JeaDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 22:25

trishvm schreef:
wij zijn ook weer thuis,kinderen liggen moe maar voldaan op bed.een super dag gehad.onze
Mis' Polka Dot was 2x eerste in de L1,ze had samen met Iris vier winstpunten(ben de punten even zoek in mijn hersenpannetje).Verder de hele dag in de promo wagen gestaan en lekker druk gehad.

Ze hadden 205 en 196 punten ;)

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 22:30

trishvm schreef:

Die waren echt schattig, die pony was toch niet toevallig lex? :o

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 22:31

Ik heb ook meegedaan, vond het ERG leuk!!
Met mijn pony KCt's Charon was ik voor het eerst op vreemd terrein!! :j op het voorterrein was ze echt super te rijden, had ik echt NIET verwacht, omdat ze nog weleens heet kan zijn.... Toen dressuurbelofte && dat ging SLECHT!!! :P ze vond de heg eng, de mensen, de koelbox die in de bosjes stond, de jury die haar kwam beoordelen, echt BUT!!! Aan het eind begon ze een beetje te ontspannen, maar ja toen was het al afgelopen!!:P

Daarna hebben we meegedaan aan de hobbyklasse aangezien ik de leeftijd van 18 al heb bereikt... We gaan in oktober starten tussen de paarden, dus dit was een mooie proef om te kijken hoe ze het allemaal oppakt!!

We hadden bij de dressuurproef 195 punten!!! *\o/* Ik denk wel dat hij behoorlijk mild gejureerd is, aangezien het de hobbyklasse was!! ;) maar toch was ik ERG tevreden over het resultaat en vooral met het feit dat ik zelf niet heel erg zenuwachtig was (had ik vroeger wel altijd, daarom ben ik toen ook gestopt!!) Dus al met al een ZEER vruchtbare en leerzame dag, heb het heel leuk gehad en vond de sfeer ook erg gezellig!!! :j :j Complimenten Organisatie!!!

Ik had net geen prijs, er werden 5 prijzen uitgedeeld & ik was 6e :')

loriene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 22:53

trishvm schreef:

Super gedaan hoor !!!! Gefeliciteerd. +:)+
Muriël en Bundy voor het eerst in de M2 en ook nog een WP gehaald. <3
Was een heel gezellige dag,volgend jaar zijn we er weer.
ps. speltje van Friesland zit al op het jasje. :D

trishvm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 09:58

lisaislisa schreef:
trishvm schreef:

Die waren echt schattig, die pony was toch niet toevallig lex? :o

nee,dat lijkt me niet een goed plan met mijn twee mannetjes.Het was de vierjarige merrie waar Iris twee keer eerste mee was.Toevallig is ze wel drachtig van Lex :D

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 10:42

owkee :P
Was wel een mooie pony :))

angell81

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 11:34

Ook wij hebben gisteren een gezellige dag gehad. Zeer tevreden over mijn 2 groentjes, ze hadden 171 en 176 pnt en dat met een oh zo eng juryhokje :+ Ook meegedaan aan de dressuurbelofte maar toen was de pijp van meneer al leeg. Niet gewacht op de uitslag en hem snel naar huis gebracht. Stalgenoot heeft het papiertje wel meegenomen maar weet niet wat erop staat :+ . Volgend jaar doen wij ook zeker weer mee :D

leeuwtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-11 14:34

Ik had in het M2 dressuur 181 en 185 en dus ook een 3e prijs. En met de sportpony had Jamai 720 punten en van de 15 in de prijzen was ik 17e. Maar ik heb wel echt een leuke dag gehad! :D

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 22:51

@lisa lisa:
ik heb je volgen smij gister wel zien rijden (d8 al wat heeft diegene een aparte cap :D ), ik vind echt dat je een super mooie pony hebt!!! *\o/*

pietsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 23:50

hier ondanks alle pech toch ook een goed resultaat , sportpony bij de hengsten met 860 punten , prestatiepredikaat voor de pony , derde prijs dressuur en een mooi foutloos rondje springen in het Z met een beetje pech in de barrage

claudiaM33

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 09:16

Wij hebben ook een hele leuke dag gehad; hobbyklasse dressuur 189 pnt, vond het ook wel wat streng gejureerd en wat ik gek vond dat je bij het inschrijven wel aan moest geven kinderen/jeugd/volwassen maar dat er bij de uitslag alles bij elkaar gedaan werd :?

Niet helemaal eerlijk toch om een 7 tot 12 jarige te vergelijken met een 16 jarige en ouder??

En kan iemand mij vertellen wie die foto's heeft gemaakt bij ring 7, fotograaf was in het geel en heette Herbert dacht ik, helemaal vergeten om de foto's te bekijken en eventueel te bestellen........

trishvm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 10:15

conejo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 10:30

claudiaM33 schreef:
Wij hebben ook een hele leuke dag gehad; hobbyklasse dressuur 189 pnt, vond het ook wel wat streng gejureerd en wat ik gek vond dat je bij het inschrijven wel aan moest geven kinderen/jeugd/volwassen maar dat er bij de uitslag alles bij elkaar gedaan werd :?

Niet helemaal eerlijk toch om een 7 tot 12 jarige te vergelijken met een 16 jarige en ouder??

En kan iemand mij vertellen wie die foto's heeft gemaakt bij ring 7, fotograaf was in het geel en heette Herbert dacht ik, helemaal vergeten om de foto's te bekijken en eventueel te bestellen........

volgens mij hebben ze iedereen wel op leeftijd beoordeeld wand de eerste 4 waren jonge kinderen. Ik was 5de en als enigste volwassenen in de prijzen.

Nadal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 10:53

wie was er s'middags nog meer foto's aan het maken. Ik weet zeker dat er na de middag rond enen bij ring 2 foto's zijn gemaakt maar die staan niet op actie shot.

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 11:52

[quote="claudiaM33"]Wij hebben ook een hele leuke dag gehad; hobbyklasse dressuur 189 pnt, vond het ook wel wat streng gejureerd quote]

Streng gejureerd? Ik vond het juist helemaal niet streng!! Volgens mij hebben ze juist heel mild gejureerd ;)

pietsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 12:16

er was nog een fotograaf , die was ingehuurd door stal brummerhoeve.
de link met die foto's komen binnenkort op de site van brummerhoeve te staan.

laura_power

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 13:45

het was erg leuk! mn schoonzusje was eerste geworden met dressuurbelofte of springen. ik weet het niet meer :p ze kreeg een beker, lint, en ook nog cadeaubonnen :D

claudiaM33

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 14:53

_KiMbErLeY_ schreef:
claudiaM33 schreef:
Wij hebben ook een hele leuke dag gehad; hobbyklasse dressuur 189 pnt, vond het ook wel wat streng gejureerd quote]

Streng gejureerd? Ik vond het juist helemaal niet streng!! Volgens mij hebben ze juist heel mild gejureerd ;)

Hahaha, ja waarschijnlijk heeft mijn dochtertje gewoon niet zo netjes gereden :D als moeder zie je dat toch anders laten we maar zeggen, hahaha :+

Was in ieder geval een topdag met heerlijk weer en allemaal mooie pony's!!