Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Santvoortje schreef:Ja leuk hèHelaas heb ik niet meer gefilmd want ik wilde zelf ook wat zien.
Jij had zelf nog wat beeldmateriaal gemaakt van mij ha ha ha. Ik sta op je 2de foto's rechts in de hoek sloom te kijken. Niet grappig
Santvoortje schreef:Ja leuk hèHelaas heb ik niet meer gefilmd want ik wilde zelf ook wat zien.
Santvoortje schreef:Heb het geprobeerd maar lukt me echt niet om iets te veranderen. Sorry voor degene waarvan ik hun paard heb misvormd op film![]()
Als je je er aan stoort dan laat het maar verwijderen door een mod. Het was absoluut niet mijn intentie om het een verkeerd beeld te geven.
sarabande schreef:[Denk niet dat een corvector die veulens beter kan laten draven![]()
ceasario schreef:09-09-2011
Zojuist heeft de hengstenkeuringscommissie de veulens van de dressuurhengst Bojengel beoordeeld. Onderstaand de korte samenvatting:
Bojengel (Uptown x Gribaldi x Lector)
Collectie ruim voldoende tot goed ontwikkelde, hoogbenige veulens die ruim voldoende in het dressuurmodel zijn gebouwd.
De stap is voldoende van ruimte.
De draf is ruim voldoende van ruimte met een vlak voorbeen.
De galop is ruim voldoende van ruimte.
De veulens zouden in beweging meer tot dragen moeten komen en meer lichaamsgebruik moeten hebben.
.
Kajanus schreef:Jammer dat ze het knietje missen
ART_UMA schreef:ceasario schreef:Onze Bojengel (merrie) hebben we vandaag afgeleverd bij opfokbedrijf de Burd.
Ceasario, wat is de overweging geweest om bojengel te kiezen? Met Darlinton / grosso z kun je dit haast een outcross noemen, of mis ik iets?