Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Zarena schreef:Colman verkleinend? Is voor het eerst dat ik dat hoor, hij is zelf toch 1.72? Ken ook geen kleine nakomelingen van hem, maar correct me if im wrong!
merelhof schreef:@bestida: landor s absoluut niet commercieel. Lachen. Heb er eentje, geweldig bewegen, in de wei komen ze er al achter vragen. Normaal, met een vader die en Volvo worldcup gelopen heeft. Aan Demoor de band superkwaliteit geeft en dam ook nog eens fijne bewegers geeft. Karakter: als ze dat niet hebben ben je er niks mee.
merelhof schreef:@bestida: landor s absoluut niet commercieel. Lachen. Heb er eentje, geweldig bewegen, in de wei komen ze er al achter vragen. Normaal, met een vader die en Volvo worldcup gelopen heeft. Aan Demoor de band superkwaliteit geeft en dam ook nog eens fijne bewegers geeft. Karakter: als ze dat niet hebben ben je er niks mee.
Dakario schreef:Anders is San Remo een optie? Ik heb nakomeling ervan gezien die 125 cm springt. Maar kan wel goed lopen
http://www.youtube.com/watch?v=263E5_KpRZo
ulysse1 schreef:merelhof schreef:@bestida: landor s absoluut niet commercieel. Lachen. Heb er eentje, geweldig bewegen, in de wei komen ze er al achter vragen. Normaal, met een vader die en Volvo worldcup gelopen heeft. Aan Demoor de band superkwaliteit geeft en dam ook nog eens fijne bewegers geeft. Karakter: als ze dat niet hebben ben je er niks mee.
Dankjewel (ivm Landor S) toch nog iemand met verstand van zaken hier
merelhof schreef:@bestida: nu niet meer commercieel ontgoochelt mij van jou. Waan van de dag: foktechnisch ben je er geen zak mee. Het aantal merries is even natte vinger in de lucht. Als het er maar 10 zijn geeft hij er een absolute crack uit: wandor. Kijk naar de sport: hij geeft met de regelmaat van de klok superspringers. Op heartbreaker zou ik het ook niet doen, maar tussen dat en zeggen dat hij slechte karakters geeft: cafépraat.