Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
retivi schreef:Loversyl, jammer.
We gaan wel ook polo's, petjes, dekjes etc laten maken.
Het assortiment wordt dus nog uitgebreid met artikelen die ook wat lager in prijs zijn.
Dan kun je ook als trotse eigenaar of liefhebber de PRE promoten met een iets kleinere beurs!
Zodra deze producten (bijna) klaar zijn volgt hier natuurlijk een melding van hier in het topic!
retivi schreef:Ankje; Lusitano's en Friezen worden na de PRE kleding als eerste ontwikkeld!
De jas voor Friezen willen we eigenlijk al op de showdag barokke paarden afhebben, aangezien daar ook een hoop Friezenfans zullen zijn. Of dit gaat lukken hangt af van de kunstenares/tekenares en het omzetten van de tekening naar borduurpatroon.
mooney1 schreef:Ik bedenk me opeens dat dat mooie hoofd ook wel eens heel geschikt zou zijn voor iets heel anders ,een tattoo!!
Ben nog steeds op zoek nl. Kan je dat plaatje niet aan de kunstenares vragen
retivi schreef:mooney1 schreef:Ik bedenk me opeens dat dat mooie hoofd ook wel eens heel geschikt zou zijn voor iets heel anders ,een tattoo!!
Wow dan vindt je het patroon wel heel mooi! haha
Ik zal eens kijken of we daar wat mee kunnen, hij zal vast wel zwart op wit uitgeprint kunnen worden.
Dat zou denk ik toch genoeg zijn voor een goede tattoo-artist?
mooney1 schreef:Ik bedenk me opeens dat dat mooie hoofd ook wel eens heel geschikt zou zijn voor iets heel anders ,een tattoo!!