yvonnepuntnl schreef:Is de ruiter van toen dezelfde als van nu Kajanus?
D'r hebben volgens mij al meer op gezeten.... dit is weer een andere dan met de Pavo Cup geloof ik!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ceasario schreef:finley schreef:ik was er live,
verder zag ik enkele leuke paarden die in mijn ogen geen aanwinst voor de fokkerij zijn
Daarom zei ik al in het voorgaande de uitslag maakt me niks uit, maar als de bewegingsexterieur maar aanwezig en dat dient voor mij persoonlijk de afdruk van achteren uit te zijn.
En zo zie je maar weer eenheidsworsten worden nog steeds niet gefokt.
finley schreef:verder zag ik enkele leuke paarden die in mijn ogen geen aanwinst voor de fokkerij zijn maar erg goede paarden kunnen worden elk op hun manier: Bojengel, Amazing Star en jawel Arlando
finley schreef:ik zie deze hengsten( amazing star, arlando en bojengel waar daar had ik het over) als leuke sportpaarden, maar meer eindproducten
wil ik het flemming of ferro bloed gaat mijn voorkeur nog steeds meer uit naar een johnson, krack c of rousseau
Citaat:en als je niet houdt van rijden dek dan met de Sandreo Adamo, als hij op zijn vader lijkt heb je alvast een plaatje op stal
RolandHitze schreef:haasje20 schreef:Ik wou eigenlijk naar Astrix gaan kijken maar veendam is toch iets te ver uit de buurt...
Het is in Zuidbroek, maar dat in niet heel ver bij Veendam vandaan!