Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
marjolein88 schreef:jesterlover schreef:Onze hengst Miltons Sun is niet door, hij was op de nakeuring, maar wat een gave ervaring!
Milton heeft ook wat ervaring opgedaan, hij vond het zo spannend..
Ik had hengstenkeuringen nog niet meegemaakt, tot gisteren dan..![]()
Was Power and Paint er nou ook?
Er staan een paar foto's van Sunny in mijn profiel, voor diegene die benieuwd zijn.
Ik heb jullie pony gezien !!! We stonden heel kort even naast elkaar. (wij kwamen pas om een uurtje of 2)
Leuke pony vond ik het hoor ! Mooi kleurtje had hij ook
petraaken schreef:Denk je dat Jana hem zal voorstellen? voor haar is het best een eind reizen en kan me nl wel voorstellen dat ze de hengst dan maar aan de hand voorstellen en niet onder het zadel. Deze zou ik nl erg graag onder het zadel zelf zien en op video zetten. Dat kleine filmpje op hun website doet me al verlekkerd verlangen naar de showdag. Heb er trouwens reuze zin in in de showdag.
petraaken schreef:Nee programma nog niet online. zit er ook met smart op te wachten. Valt mij wel op dat het een halfuur later begint dan voorheen.
Rianneke schreef:petraaken schreef:Nee programma nog niet online. zit er ook met smart op te wachten. Valt mij wel op dat het een halfuur later begint dan voorheen.
Ja dat was mij ook al opgevallen! Komt me eigenlijk stiekum ook veel beter uit![]()
Maar ik denk niet dat ze met de brabantse rekening houden om eerlijk te zijn!
Misschien meer in het algemeen dat 9 uur voor mensen die uit heel NL komen best vroeg is...
petraaken schreef:voor de Belgen nog vroeger hoor. Was voor mij steevast om 5u op. Paarden voeren en dan om 6u al vertrekken
omarfazara schreef:dus heb je een intressante merrie bel
Rianneke schreef:petraaken schreef:voor de Belgen nog vroeger hoor. Was voor mij steevast om 5u op. Paarden voeren en dan om 6u al vertrekken
Had even niet verder dan NL gedacht
omarfazara schreef:dus heb je een intressante merrie bel
En wat nu als je niet zo'n interessante merrie hebt![]()
Maar ik vond jullie hengst echt stoer! Aan de hand was ie al leuk, maar toen ie los ging was ie echt super!
omarfazara schreef:ja hij is echt stoer met een hart van goud zeer eerlijk
petraaken schreef:Hou er dan wel rekening mee dat je dan geen inkomticket hebt en dan niet kan meedoen aan de loting.