Die ander komt uit gelderland en ik hoop dat ik de mijne ook mee naar lunteren kan nemen.
Heb Esther trouwens net een berichtje gestuurd, want jullie mogen hopelijk de schimmel met veulen lopen in lunteren of op de late veulenkeuring
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Rianneke schreef:Ow dan word het druk met schimmels hoop ik![]()
Die ander komt uit gelderland en ik hoop dat ik de mijne ook mee naar lunteren kan nemen.
Heb Esther trouwens net een berichtje gestuurd, want jullie mogen hopelijk de schimmel met veulen lopen in lunteren of op de late veulenkeuring
in contrasterende kleurtjes?! 

F3nn3 schreef:Ik ga dit jaar met m'n NRPS'er naar de Mortel. Foto's staan in m'n profiel. Wat zien ze lieverd op t NRPS? Vollere pony's?? want Valesco is nogal smal..
chrisje_83 schreef:Ik vind de massa juist wel goed, ik zou het zoeken in meer bespiering

F3nn3 schreef:Geven Vitano's/ El Beauty altijd van die ranke figuren door?
Meer vlees kweken probeer ik al een behoorlijke poos, maar dat wil niet echt lukken..
Naar mijn idee is dat wel iets typisch voor die afstamming ja! Beesten zijn idd ook amper dik te krijgen 
_deempje_ schreef:he sinds 2 weke me eigen nrps misschien ga ik wel mee doen lijkt me heel erg leuk:D