[TI] En.. Welke hengst word de gelukkige dit jaar voor je merrie?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 10:59

AngelofLove schreef:
De merries bij mij op stal worden allemaal door hun eigen hengst gedekt. Mr. Bandit. Nu is er een nieuwe merrie en ik denk dat zij e Mr. Bandit een hele mooie combi met elkaar zijn :-)

die merrie geeft ook wel hele mooie veulens ;)

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 11:16

hengstveulen schreef:
Tja, hier gaan ze dit jaar allemaal nog met Guiness daten, nou ja
allemaal, ben flink uitgedunt in de merries vanwege mijn gezondheidsproblemen. Volgend jaar mag onze nieuwe aankomende hengst het bij 1 proberen!

Hebben jullie ook een site toevallig?
Ben wel benieuwd naar je nieuwe aanwinst ook!

Cecille

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-10 11:18

snowdon schreef:
hengstveulen schreef:
Tja, hier gaan ze dit jaar allemaal nog met Guiness daten, nou ja
allemaal, ben flink uitgedunt in de merries vanwege mijn gezondheidsproblemen. Volgend jaar mag onze nieuwe aankomende hengst het bij 1 proberen!

Hebben jullie ook een site toevallig?
Ben wel benieuwd naar je nieuwe aanwinst ook!

Is een knapperd hoor :D heb ik daar gebracht haha samen met Sofietje

Hoe gaat het trouwens ???

Patty is alweer hengstig pfff moet ze nog wel even wachten :P tot na de keuring...

En Leon ben jij er al uit ???

daniweerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 14:28

Met Sofietje gaat het prima! Heeft zich al echt ingeleefd bij de rest, wacht ook al ongeduldig op Guiness, maar dat is me echt toch nog te vroeg! We hebben een website maar die is niet up to date dus sofietje en "hij" staan er nog niet op! Ik houd hem ook nog even voor mezelf ( weet het is heel flauw). Ben alleen erg benieuwd wat er nu van Guiness gezegd gaat worden op de keuring. Zelf vind ik hem enorm opgeknapt maar ja het tinkerwereldje op Bokt kan knap hard zijn in commentaar leveren! :D ;) Oja onze website is http://www.tinkerstal-destockkamp.de

Sir_Camelot

Re: En.. Welke hengst word de gelukkige dit jaar voor je merrie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 13:29

Hallo Bokkers,
Wij krijgen veel vragen per email en op verzoek hebben we ons aangemeld op Bokt!
Wanneer iemand op zoek is naar een spectaculaire (drumhorse)hengst, we hebben er 2! Een hele mooie zwart-bonte: Sir Camelot en een net zo mooie Blagdon: Arclid Bulabos
Meer info: www.gorgeoushorsestables.com

Mero

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 14:35

Wat leuk dat jullie Arclid Bulabos hebben aangekocht.
Een prachtige imposante hengst waar ik vorig jaar in Ierland heerlijk mee heb geknuffeld, een grote lieverd is het.

Sir_Camelot

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 15:03

Hallo Mero,
Leuk om te horen dat er al iemand is die onze kanjer kent! Eind juni 2009 is Buli op ons pad gekomen en sinds begin oktober 2009 staat hij bij ons op stal. Hij heeft even wat tijd nodig gehad om de omschakeling te maken maar met zijn fijne karakter is hij vol vertrouwen zijn nieuwe thuis binnengestapt. Hij heeft het inmiddels super naar zijn zin en heeft echt helemaal zijn plek gevonden. Het is een geweldige hengst met een prachtig open karakter. Hij is de clown bij ons clubje en vindt alles wat we met hem doen een groot feest. Als we uitmesten dan neemt hij de schep en de bezem mee, ren je door de wei dan rent hij als een puppie achter je aan, hij vindt alles echt een groot speelpaleis! We voelen ons dan ook gezegend om 2 van zulke bijzondere dekhengsten op stal te hebben mogen staan. Elke dag is het voor ons genieten!
Buli is de vader van heel erg veel nakomelingen (wereldwijd) en heeft een hele rij ICS-veulens op zijn naam staan. We hopen met zijn komst naar het vasteland nog meer mensen gelukkig te kunnen gaan maken met een nakomeling van deze kanjer.

Cecille

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-10 15:12

We hebben er zoooon zin in en Red is zich ook aan het klaarmaken die vind de aandacht geweldig :D

Afbeelding

Toni is ook goed bezig en ben heeel benieuwd wat die gaat doen

Afbeelding

Edit : Zie nu dat ik dit in de verkeerde topic heb geplaatst :P mag ik hem laten staan of niet in verwijderen ?
Laatst bijgewerkt door Cecille op 13-03-10 15:57, in het totaal 1 keer bewerkt

JPTinkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 15:44

hmmmm heb eigenlijk ook wel kriebels om strax weer te dekken

maja mag niet

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 09:24

prachtig dier die Buli, kan me voorstellen dat jullie heel blij met hem zijn.

ik heb besloten dat Qannick dit jaar niet gedekt word.