Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
pajidin schreef:Ja, hopelijk valt het mee en herstelt je merrie goed! Succes ermee!
Ik weet nog niet of we met Cidin (Cantos x Burggraaf) naar de keuring gaan. Ze springt wel erg fijn, maar is nog maar 1.60m. Daarbij is ze nog erg jeugdig...ze wordt dan ook pas in juni 3 jaar.
We kijken het even aan...eerst beter weer zodat we een beetje kunnen longeren. Als ze er niet klaar voor is dan gaat ze volgend jaar of ze gaat voor de IBOP in December.
. Erg jammer dat mijn merrie pas van 1 juli is en dan ook nog zo jeugdig. Hopelijk gaat het lukken, de IBOP in december
. anne_1988 schreef:hallo,
ik ga van de zomer met me 3jr merrie naar de stamboekkeuring in gelderland!
ze is ong. 1.69 Van Gogh (numero uno) X indoctro
zijn er nog andere die in gelderland naar de stamboekkeuring gaan?

Anoukie schreef:Ontzettend leuk om zo mee te maken wie er allemaal gaan. Erg jammer dat mijn merrie pas van 1 juli is en dan ook nog zo jeugdig. Hopelijk gaat het lukken, de IBOP in december
.

! Ja ik denk/hoop ook dat hij over 1,5 jaar lekker uitgezwaard is, de hoogte hoeft hij van mij iig niet meer in
. Nu nog bespiering op zn lijf en hals en dan wordt het een heel ander paard
.
.
duurt nog best lang. Bloem10 schreef:off topic:
Waarschijnlijk niet meer. Ben nu 10 maanden aan het tobben... behandeling zus, behandeling zo.... is voorlopig over!
In de sport zal ze nooit meer kunnen lopen, althans niet op het huidige niveau, hopelijk kan ik dr over 3 jaar weer oppakken voor een buitenritje... merrie is nog maar 11 jaar en wil zo graag!
Dus dit is een tijdelijke oplossing, zodat ze toch het gevoel krijgt dat ze niet nutteloos is.
Fiebie schreef:anne_1988 schreef:hallo,
ik ga van de zomer met me 3jr merrie naar de stamboekkeuring in gelderland!
ze is ong. 1.69 Van Gogh (numero uno) X indoctro
zijn er nog andere die in gelderland naar de stamboekkeuring gaan?
Wat is de naam van je paard?
Heb even gezocht op paardenfokken, maar ze heeft een hoop volle zusters en broers... dus kan niet gokken welke het is
wanneer ga je?