Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
petraaken schreef:goh dat is snel zeg. Meestal moet ik een paar dagen voor de show een mail sturen naar hen om het programma te krijgen.
Als er mensen zijn die niet kunnen gaan om een bepaalde hengst te zien wil die best filmen hoor. Heb mijn camera bij. Ik film de voor mij interesante hengsten en ik moet voor een kennis van ons Eldorado van de Zeshoek opnemen. Al moet ik wel rekening houden met mijn batterijen. Ik kan niet de hele dag door alle hengsten filmen. Zolang gaan mijn batterijen niet mee.
KnedoStables schreef:petraaken schreef:goh dat is snel zeg. Meestal moet ik een paar dagen voor de show een mail sturen naar hen om het programma te krijgen.
Als er mensen zijn die niet kunnen gaan om een bepaalde hengst te zien wil die best filmen hoor. Heb mijn camera bij. Ik film de voor mij interesante hengsten en ik moet voor een kennis van ons Eldorado van de Zeshoek opnemen. Al moet ik wel rekening houden met mijn batterijen. Ik kan niet de hele dag door alle hengsten filmen. Zolang gaan mijn batterijen niet mee.
Nooit overwogen om een extra paar batterijen aan te schaffen???
Zeker de ponyhengsten hebben mijn aandacht, doen veel van bekenden mee.
jennyk schreef:Vadisha schreef:Was de hk en show vorig jaar niet online te volgen? (of ben ik in de war met een ander evenement)
je hebt gelijk hoor! Vorig jaar heb ik het ook online gevolgd!
Dan had ik misschien nog wel even ingelogd. Dit jaar moet ik van 9-22 werken dus ik ben er niet bij
petraaken schreef:volgens mij wordt daar nog aan gesleuteld aan dat programma. Ik zie dat de 3de bezichtigings hengsten een keertje om 9u en iets na 12u aan de hand in de baan komen.![]()
Wat voor mij nogal verwarrend is, is dat een van de rijpaardhengsten die voor de goedkeuring gaan dezelfde naam heeft gekregen als een bekende ponyhengst uit duitsland. En laat nu net van die pony nakomelingen bij het NRPS goedgekeurd zijn.
een van de springhengsten heeft ook wel een grappige naam gekregen. Jamjam des Fontaines. doet mij echt aan pot confiture denken.
Maar we gaan het zien, zal zien of hij anders een melker kan regelen. Is natuurlijk ook maar net of de hengst er nog door komt.
Stel hij wordt goedgekeurd dan hebben ze natuurlijk graag dat de fokker erbij is.