Aanstaande zaterdag ga ik al bij de nakomeling van mijn merrie kijken (cat. 532 Paddox x Havidoff) op de nieuwe heuvel. Daar wordt hij klaar gemaakt voor de 1e bezichting.
Morgen en dinsdag ben ik sowieso in Assen, de andere dagen hoogstwaarschijnlijk ook wel. Ideaal zo dichtbij, al betekent het wel dat ik hooguit 1 dag naar Deurne ga.
listiglistje
Geplaatst: 07-12-09 00:38
liliputter schreef:
Ben heel benieuwd naar de Oscars morgen! Gaat er toevallig iemand er naartoe incl. camera?
Voor ons was het bijna 2 uur rijden, maar ik vind het ontzettend leuk en leerzaam om te zien! Heb zeer uiteenlopende paarden gezien, en zitten een paar fijne tussen.. Jammer dat het dit jaar zo ver weg zit.. Ermelo was voor mij handiger te doen.. Echter vond ik d locatie wel zeer mooi! Voldoende zitplaatsen, mooi overzichtelijk.. hier en daar een klein foutje van de regie mocht de pret niet drukken..
MargreetB
Geplaatst: 07-12-09 20:44
MissHIS schreef:
14 door uit 36. Opvallendste hengsten Oscar x Corleone (uit Macbeth) en Painted Black x Crosby.
Persoonlijk zie ik de Oscar x Flemmingh liever dan die uit Macbeth. En de Gribaldi x Houston overtuigde ook wel!