[TI] NSvT Reguliere Keuring op 4 juli te Dalen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 14:26

ja idd dat is ze :j grappig

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 14:27

Hihi, ja klopt :P Was opzoch wel jammer dat er zo weinig animo was. Hopenlijk volgend jaar meer :j

Schimpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 16:27

Jij startte als 2e bedoel je toch CP? Want kan me herinneren dat je 2x eerste prijs had bij de on-officieel.. :P Toppie!

cp112

Re: NSvT Reguliere Keuring op 4 juli te Dalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 17:57

Ja ik was als 2e ja. En klopt, had 2x de eerste prijs, wel met bar lage punten overigens.. :\ die had ik echt hoger verwacht..

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 20:21

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 20:29

Aaaaaaaahhh Renéeeeeee...niet van de hengstjessss?? -O-
*trekt pruillipje*

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 20:31

Eoin staat er niet zo charmant op := Maar zal morgen kijken of ik er nog wat van kan brouwen ;) Nu slapen!

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 20:32

Niet charmant? Goh, dat is nieuw :')

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 20:36

ik heb wel wat fotos van hem, maar die komen niet eerder als morgen.

Citaat:
Ja ik was als 2e ja. En klopt, had 2x de eerste prijs, wel met bar lage punten overigens.. die had ik echt hoger verwacht..

ik ben benieuwd wat je dan had aan punten, en wat je dan had verwacht,
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het nivo van de eerste paar ruiters zeker nog niet goed genoeg voor een B proef vond, maar voor onofficieel is het leuk hoor. maar een goede B proef kon ik het helaas nog niet noemen, echt nog te veel foutjes in bv de aanleuing, goede galop halststrekken, maar dat gaat zeker wel komen, gewoon goed doortrainen.

de fotos komen morgen, ik zou zeggen bekijk ze goed, dan krijg je wellicht een idee van hoe het er uit zag, ipv hoe het voelde, want soms kan dat heel vertekenend zijn weet ik uit ervaring.

Vond het verder erg leuk en gezellig, hopenlijk volgend jaar meer animo voor de dressuur,

Berendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 22:16

De foto's staan er nu tot en met de dressuur op. De rest komt misschien zo nog en anders in de loop van de week.

Muds

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 22:20

dobbel schreef:
Vond het verder erg leuk en gezellig, hopenlijk volgend jaar meer animo voor de dressuur,

We gaan hier alvast hard oefenen en ik ken ook iemand die graag mee wil doen mocht er iets voor western geregeld worden :)

Britt heeft gistermiddag trouwens de hele middag geslapen als een blok beton :Z Ze was zó moe.
Eigen schuld, had ze zich maar niet zo uit moeten sloven :)

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 05:50

jeetje, wat is britt alweer veranderd van kleur zeg, pracht meisje

oe knap kleinkind is baylinn, ben trots hoor.

acacia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 10:53

flettie schreef:
Berendje schreef:
we hebben het hier lekker droog en de zon schijnt. Ik heb niet alle keuringen gezien, heb ook rij foto's gemaakt. Maar er is al een mooie ster premie gegeven aan een merrie 223 punten. Om 1310 uur gaan ze weer beginnen. De foto's lukken gelukkig ook aardig.

:j Dat was Amberleigh O'Britain, half-zusje van Dunla en Eoin.

En voor Eoin geldt: *\o/* *\o/* 1e premie en reserve Dagkampioen!!!!!!!!!!!! :):) *\o/* *\o/*

Foutje bedankt !! ;)
was namelijk niet Amberleigh, maar Charmian O’Britain…….. en daar ben ik fan van ! *\o/*
(Amberleigh is de een jaar oudere volle zus van Char)

sorry, moest ik even rechtzetten ! ;)

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 11:00

acacia schreef:
Foutje bedankt !! ;)
was namelijk niet Amberleigh, maar Charmian O’Britain…….. en daar ben ik fan van ! *\o/*
(Amberleigh is de een jaar oudere volle zus van Char)

sorry, moest ik even rechtzetten ! ;)

Owja 8)7 Amberleigh is vorig jaar al gekeurd geweest....

Charmian is idd een prachtige merrie maar om eerlijk te zijn vind ik alle kids van Gull gewoon wat hebben. Ze hebben allemaal een bepaalde uitstraling waardoor ze (voor mij) opvallen :)

acacia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 12:21

dat ben ik met je eens !! *\o/*

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 14:04

Berendje schreef:
De foto's staan er nu tot en met de dressuur op. De rest komt misschien zo nog en anders in de loop van de week.

Ik sta er niet bij ;( Moet ik nog langer wachten :+

Berendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 16:16

dit zijn alle dressuur foto's. De rest van de dag heb ik bij de keuring gestaan.

hetlarixbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 16:51

Ik meld me hier ook maar weer eens na hele drukke dagen.
Timber heeft een tweede premie gehaald en ben er erg tevreden mee. Het is ook een echt flapdrol toen het zijn ronde was ging hij grotendeels donderjagen (had al tegen de voorbrenger gezegt dat het een stuiterbal was) en toen Lady s'middags aan de beurt was ging hij braaf draven. Wel wat sukkelig want Lady kon niet zo hard en hij was erg moe. Had namelijk een stal gehuurd voor ze zodat hij lekker kon gaan liggen want hij slaapt vaak s'middags omdat ze s'avonds eten krijgen en s'ochtends op de wei gaan. Had ik dus wel een stal maar met veels te weinig stro ze stonden gewoon op de kale vloer. Dus heb dit wel gemeld bij het secretariaat want dan is 35 euro wel heel veel geld voor een stal.
En lady heeft geen premie maar is dus wel opgenomen. Ze was wat licht gebouwt voor een cob maar had wel veel voldoendes en ook veel goed. Maar omdat ze kreupel loopt (ongeluk 5 jaar geleden bij vorige eigenaar) konden haar gangen niet beoordelen.

Vind dat er goed gekeurd is ben super trots op hoe braaf ze waren.
Vond ook dat het goed georganiseerd was alleen jammer dat de dierenarts er niet was, maar dat was voor mij wel weer gunstig ivm Lady haha.

Flettie en Muds van harte met jullie (reserve) dagkampioenen en eerste premie's. Echt verdient.
De rest ook gefeliciteerd met de behaalde resultaten.

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 17:02

mamauba schreef:
Vond ook dat het goed georganiseerd was alleen jammer dat de dierenarts er niet was, maar dat was voor mij wel weer gunstig ivm Lady haha.

Dat vroeg ik me idd nog af hoe ze dat nou opgelost hadden zonder DA? Is er nu geen enkele 'nieuwe' merrie/ruin door een DA gecontroleerd op afwijkingen en leeftijd?

@ mamauba: heb je nog wel in de voorring zien staan idd. Kon je alleen niet aanspreken omdat ik met Myrthe in de kinderwagen zat en ik dus niet met die kinderwagen de voorring in wilde gaan (Roy en mijn zus waren dan ook met Fayette en Eoin in de voorring).

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 17:25

Berendje schreef:
dit zijn alle dressuur foto's. De rest van de dag heb ik bij de keuring gestaan.

Wie was dat dan die foto's van mij heeft gemaakt? :+ Zat iemand op een stoeltje naast de ring, ik ben de weg kwijt :)) :P

Berendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 17:39

volgens mij was dat dobbel. Die foto's komen nog.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 17:41

Ooooh, nu kan ik ook eindelijk eens wat gezichten bij boktnamen gaan plaatsen. Veel bokkers gezien namelijk :j

Muds

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 17:43

flettie schreef:
Dat vroeg ik me idd nog af hoe ze dat nou opgelost hadden zonder DA? Is er nu geen enkele 'nieuwe' merrie/ruin door een DA gecontroleerd op afwijkingen en leeftijd?

Ik geloof het niet, ik meen gehoord te hebben dat er de hele dag geen dierenarts aanwezig was. Eigenlijk niet zo netjes :o

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 17:51

wie heeft er dan gechipt?

Muds

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 17:55

Degeen die ook steeds DNA-materiaal verzameld en de foto's maakt, ik weet z'n naam niet :)