Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dianne78 schreef:Helaas kan ik ook niet anders zeggen dat ik niet weet hoe het met Zenon gaat. Heb weinig contact met de eigenaar.
Fijn om te weten dat jullie een veulen van hem krijgen/hebben. Ben heel benieuwd naar de veulens, misschien kunnen jullie een keer een foto op internet zetten!
@oolicks: ik krijg iedere keer nog kippenvel als ik naar het filmpje kijk van de hengstenshow bij Brinkman!!
oolicks_rNb schreef:Daarnaast heb ik hem enkele keren life ontmoet en zijn karakter vond ik erg prettig,een lief paard en jong natuurlijk en enthousiast,een van mijn merries uit Olivi x Rubinstein)krijgt in Mei een veulen van hem en daar ben ik erg benieuwd naar. zie nog voor me,dat het hele publiek stil werd,toen hij zijn entree maakte op de hengstenshow bij Willy Brinkman.
oolicks:
hoe is je veulen uit zenon x olivi x rubinstein geworden?
Ik heb er een uit dezelfde bloedlijnen en ben erg benieuwd hoe jouw veulen er uit ziet en diens ontwikkeling.
Mijn veulen is erg chique en elegant en een hele beste beweger.Ook een groot veulen.
en Tupac is naar Chili
http://www.tejasverdes.cl/
...