Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
herrewijnen schreef:liesje; was jou krack een vos?
philipoom schreef:Liesje heeft ook een contango hebben we een keer te koop gezet gelijk binnen het half uur heel veel reacties. Bizar gewoon.
En de dekvoorwaarden zijn inderdaad raar
herrewijnen schreef:philipoom schreef:Liesje heeft ook een contango hebben we een keer te koop gezet gelijk binnen het half uur heel veel reacties. Bizar gewoon.
En de dekvoorwaarden zijn inderdaad raar
en ik maar raar vinden dat ze nooit terugbelden!!!
herrewijnen schreef:ik zie dat je ook met future gedekt hebt, heb (had) er ook 2. allebei door de verkeerde behandeling van de dierenarts verziekt 1 tje hebben we na 1.5 jr pijn lijden af moeten laten maken , de andere wachten we mee tot het voorkomt. Alle twee zeer mooie super bewegende paarden, wel veel florestan uitstraling
misterA schreef:even de hoefslag van vandaag er bij gepakt. maar nr 493 is dus niet aangewezen. en weet je ook waarom niet?
ceasario schreef:liesje23 schreef:[
en wat is nu het nut van je post? dat jij er wel verstand van hebt?
Je voelt hem goed.
herrewijnen schreef:herrewijnen schreef:liesje; was jou krack een vos?
en over hengsten gesproken contango was bij het kwpn er als eerste uit vanwege zijn afstamming.Nu vechten ze erom. Mijn man heeft met een hamlet contango gereden misschien nog wel tegen jou, maar wat een wereld paard. Jammer dat nol van de rare dek voorwaarden heeft anders wist ik het wel.

amaze schreef:@cesario :"De kenners dachten er anders over. Blue Horse e.a."
Ik ben ook een beetje een kenner hoor ..............(profiel)
Ulissa schreef:Citaat:00 uur
Derde bezichtiging DP Groep 5:
409 – 473 - 485 – 491 - 565 – 609 - 628 – 631 - 661 – 675 - 681 - 717 - 734
MissJ schreef:ceasario schreef:De beweging blijft het zelfde.
Tja, filmpje van de select sale, einde van de zaterdag, kan een jong dier maar zo vermoeid zijn en een andere indruk maken dan op vrijdag.Ik baseer me liever op wat ik gezien heb, en wat je straks onder het zadel gaat zien.
Ricckkk schreef:amaze schreef:@cesario :"De kenners dachten er anders over. Blue Horse e.a."
Ik ben ook een beetje een kenner hoor ..............(profiel)
![]()
........... anononiempje
Citaat:12.55 uur
Nafok Krack C: 483; 485; 491; 493
485, 491, 493, door naar de 3e bezichtiging
Ulissa schreef:Citaat:12.55 uur
Nafok Krack C: 483; 485; 491; 493
485, 491, 493, door naar de 3e bezichtiging
Vrijdag stond 493 er wel tussen.
Alleen zaterdag niet meer. Mijn vraag is wat is er gebeurd.?