Is er echt maar 1 Vivaldi door!? Ik vond dat een hele sterke groep. Ik vond de Vivaldi x Havidoffs bovengemiddeld en ook de Vivaldi x Gribaldi. Waar zijn ze gebleven?
Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024
Geplaatst: 05-02-11 14:54
Thora schreef:
Is er echt maar 1 Vivaldi door!? Ik vond dat een hele sterke groep. Ik vond de Vivaldi x Havidoffs bovengemiddeld en ook de Vivaldi x Gribaldi. Waar zijn ze gebleven?
Als de rest nu veel beter was... Sturen ze zo'n veel te korte Valdez x Krack C wel door!? Als je daar een zadel oplegt zie je het hele paard niet meer. En we hebben al een beste uit dezelfde moeder.
SophievdV
Geplaatst: 05-02-11 14:58
NatasjavE schreef:
Pletje123 schreef:
en aardig wat wit!
Ja..das toch hartstikke belangrijk.......
vos met witte snoet en witte voeten..
Tuurlijk! Wat kleurfokkerij zo tussendoor
Vond Chablis trouwens niet zo Wilson daarentegen kreeg de handen op elkaar
Ik zag dat ze Whispering Hope ook presenteren. Ben benieuwd. Op standfoto vind ik dat een schitterende hengst.
Ben wel benieuwd naar die Padinus!
Maar eh, is het programma uitgelopen? Groep 4 zou om 13.10 zijn.
Chablis is 3,5 uit een laatbloeiend stammetje. Idd nog even de tijd geven.
EllyGesth
Geplaatst: 05-02-11 15:07
Fijn dat we hier door jullie a la minut op de hoogte worden gehouden, maar 1 Vivaldi door vind ik ook heel weinig het waren nml. hele goede paarden, maar gelukkig wel de twee Tuschinski's die vond ik ook heel erg goed en de Krack C x Rousseau (428) vond ik ook een heel appart paard. Ik vind het wel jammer dat er geen livestream meer is dan hadden we het mooi thuis kunnen volgen, dan maar straks naar de veiling kijken dat is ook mooi. Ik ben bezig om de foto's van gisteren te bewerken en ik heb de foto's van de eerste twee groepen al op internet gezet je kunt ze vinden op: http://www.oypo.nl/elge dan kunnen jullie de dressuur hengsten nog een keer op je gemak bekijken, veel plezier ermee. Gr. Elly