Mefera schreef:En dat is eeuwig zonde want daar liep, naar mijn bescheiden mening, de beste hengst van de dag.
(de Koss)
Kijk, naar zo'n vermelding was ik nou op zoek

Hoe was de Elegant dan?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mefera schreef:En dat is eeuwig zonde want daar liep, naar mijn bescheiden mening, de beste hengst van de dag.
(de Koss)
Sjoert schreef:
fokfanaat schreef:ik vond het juist heel eerlijk.
detour schreef:Nee, ik zou het niet in mijn kop halen, zou me te verantwoordelijk voelen voor de kids, ik vind het niet slim.![]()
En al helemaal niet omdat het publiek haar zou moeten zien! Ze is volwassen, ze kan toch afstappen als ze bang is? Ohnee, dan laat ze zichzelf helemaal kennen..![]()
Ik begrijp dat ik hier geen fans mee maak maar heb er gewoon een andere mening over. Thats all. Vind t beetje dom van Anky.
youngster schreef:detour schreef:Nee, ik zou het niet in mijn kop halen, zou me te verantwoordelijk voelen voor de kids, ik vind het niet slim.![]()
En al helemaal niet omdat het publiek haar zou moeten zien! Ze is volwassen, ze kan toch afstappen als ze bang is? Ohnee, dan laat ze zichzelf helemaal kennen..![]()
Ik begrijp dat ik hier geen fans mee maak maar heb er gewoon een andere mening over. Thats all. Vind t beetje dom van Anky.
Hier zeg je het toch zelf??
Waarom brand je Anky daarop af dan??
Hinke schreef:De rubert r x odermus van mijn ouders is zoals jullie misschien wel wetenverkocht voor 115000! euro aan stoeterij sterrehof. Ik ben superblij voor mijn ouders, na 35 jaar fokken en geld in de pompen is het ze wel gegund dat ze er eens geld aan over houden! En het is leuk dat ze als fokker even in beeld komen natuurlijk.
Hinke schreef:De rubert r x odermus van mijn ouders is zoals jullie misschien wel wetenverkocht voor 115000! euro aan stoeterij sterrehof. Ik ben superblij voor mijn ouders, na 35 jaar fokken en geld in de pompen is het ze wel gegund dat ze er eens geld aan over houden! En het is leuk dat ze als fokker even in beeld komen natuurlijk.
youngster schreef:Dat zeg ik toch helemaal niet??
Ik vraag me alleen af waarom jij zo op Anky afgeeft omdat ze toegeeft ( wat overigens allang bekend was) dat ze geen held is, zeker nu ze een gezin heeft.
Ik vind dat niet sceptischer, maar misschien zie ik dat verkeerd.
Aimee schreef:Dat heeft ook niets met sceptisch zijn te maken.
Iemand die publiekelijk toegeeft een handicap te hebben, kun je niet huichelachtig noemen, ook al ben je sceptisch.
sarabande schreef:Het is geen handicap, maar iets dat je overkomt.
detour schreef:youngster schreef:Hier zeg je het toch zelf??
Waarom brand je Anky daarop af dan??
Wat heeft dit te maken met een hobby zoeken?![]()
Weet je? Zoek het allemaal lekker uit. Ik kijk anders naar haar manier van opstellen en ben sceptischer. Misschien zouden jullie je niet persoonlijk aangevallen moeten voelen met zijn allen want jullie komen voor haar op alsof ze een heilige is. is jullie goedrecht.![]()
Mijn mening bljift anders. Ik laat jullie in je waarde. Als jullie dat kunnen opbrengen: prima. Zo niet:
Aimee schreef:sarabande schreef:Het is geen handicap, maar iets dat je overkomt.
Ze noemt het zelf een handicap![]()
Je hoeft er geen moeder voor te worden hoor, ik hang ook de held niet meer uit
anneliesdj schreef:detour schreef:
Wat heeft dit te maken met een hobby zoeken?![]()
Weet je? Zoek het allemaal lekker uit. Ik kijk anders naar haar manier van opstellen en ben sceptischer. Misschien zouden jullie je niet persoonlijk aangevallen moeten voelen met zijn allen want jullie komen voor haar op alsof ze een heilige is. is jullie goedrecht.![]()
Mijn mening bljift anders. Ik laat jullie in je waarde. Als jullie dat kunnen opbrengen: prima. Zo niet:
Waar gaat dit over? Anky was er toch met PB? Of gaat het over Jazz, die wordt toch niet door Anky gereden?
Overigens vind ik het wel typisch dat die paarden van Anky blijkbaar allemaal van die type's zijn die je eraf proberen te werken als ze de kans krijgen.
sarabande schreef:Iets anders, ik vond het eerste deel van het vrijdagavondprogramma zo traag en slaapverwekkend dat ik naar huis gegaan ben. Al dat eindeloze huldigen van een hengst die niks in de fokkerij betekent etc etc.
Laat ze de grote dressuurhengstenhouders allemaal 20 minuten show geven, kost niets en dat gaat spetteren.
Heb je tenminste wat voor je 15 euro + 7 euro parkeergeld.