2e en 3e bezichtiging Den Bosch

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Aimee

Re: 2e en 3e bezichtiging Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 21:04

Mefera schreef:
En dat is eeuwig zonde want daar liep, naar mijn bescheiden mening, de beste hengst van de dag.
(de Koss)

Kijk, naar zo'n vermelding was ik nou op zoek Haha!
Hoe was de Elegant dan?
Laatst bijgewerkt door Aimee op 03-02-08 21:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 21:07

Issy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 21:22

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 21:24

fokfanaat schreef:
ik vond het juist heel eerlijk.

Inderdaad!

Gefeliciteerd Hinke! OK dan!

Myrdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 21:33

@Hinke: Gefeliciteerd Hinke!!! Wij zijn gisteren ook geweest en we vonden toen de rupurt r x odermus een ontzettend fijne hengst. Mooi koppie, vriendelijke uitstraling.
Ik moet ook heel eerlijk zeggen dat ik zo'n hoofdstel met neusriem en sperriem een veel mooier gezicht vind, ipv al die neusriemloze hoofdstellen met paarden met hun mond wijd open, omdat ze zo graag harder willen dan de begeleider.

Ik vond de Koss idd ook een erg fijn paard lijken!

Ook was ik voor mijn merrie wel gecharmeerd van de Don Larino.

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 22:16

Gefelictiteerd Hinke!!

Over Anky: Naar mijn mening was ze er heel duidelijk in dat ze gewoon bang was. Nou en? Niet iedereen heeft evenveel lef.

Wat ik wel altijd een beetje rare opmerking vindt, is dat ze moeder is, dus dan mag je bang zijn.
Ik ben geen moeder, maar ik vind het ook echt niet leuk om mijn nek te breken hoor! Kinderen of geen kinderen!

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 22:26

[i]Wat een onzin! Ga eens even een leuke hobby voor jezelf zoeken zeg![/i]

Dus een ieder die anders denkt dan jij dient maar een hobby te zoeken? Gestoord

Beetje zielig, hoor! Doei, doei

Nils

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 22:30

hinke gefeliciteerd!

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 22:38

detour schreef:
Nee, ik zou het niet in mijn kop halen, zou me te verantwoordelijk voelen voor de kids, ik vind het niet slim. Clown

En al helemaal niet omdat het publiek haar zou moeten zien! Ze is volwassen, ze kan toch afstappen als ze bang is? Ohnee, dan laat ze zichzelf helemaal kennen.. Bloos

Ik begrijp dat ik hier geen fans mee maak maar heb er gewoon een andere mening over. Thats all. Vind t beetje dom van Anky. Knipoog

Hier zeg je het toch zelf??

Waarom brand je Anky daarop af dan?? Lachen

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 22:39

Hinke gefeliciteerd met dit succes!!

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 22:43

youngster schreef:
detour schreef:
Nee, ik zou het niet in mijn kop halen, zou me te verantwoordelijk voelen voor de kids, ik vind het niet slim. Clown

En al helemaal niet omdat het publiek haar zou moeten zien! Ze is volwassen, ze kan toch afstappen als ze bang is? Ohnee, dan laat ze zichzelf helemaal kennen.. Bloos

Ik begrijp dat ik hier geen fans mee maak maar heb er gewoon een andere mening over. Thats all. Vind t beetje dom van Anky. Knipoog

Wat heeft dit te maken met een hobby zoeken? Koe

Weet je? Zoek het allemaal lekker uit. Ik kijk anders naar haar manier van opstellen en ben sceptischer. Misschien zouden jullie je niet persoonlijk aangevallen moeten voelen met zijn allen want jullie komen voor haar op alsof ze een heilige is. is jullie goedrecht. Knipoog
Mijn mening bljift anders. Ik laat jullie in je waarde. Als jullie dat kunnen opbrengen: prima. Zo niet: Doei, doei

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 22:46

Dat zeg ik toch helemaal niet?? Verward

Ik vraag me alleen af waarom jij zo op Anky afgeeft omdat ze toegeeft ( wat overigens allang bekend was) dat ze geen held is, zeker nu ze een gezin heeft.
Ik vind dat niet sceptischer, maar misschien zie ik dat verkeerd.

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 23:18

Hinke schreef:
De rubert r x odermus van mijn ouders is zoals jullie misschien wel weten Haha! verkocht voor 115000! euro aan stoeterij sterrehof. Ik ben superblij voor mijn ouders, na 35 jaar fokken en geld in de pompen is het ze wel gegund dat ze er eens geld aan over houden! En het is leuk dat ze als fokker even in beeld komen natuurlijk.

Wat leuk zeg, gefeliciteerd! Ook weleens leuk om te horen door wie en aan wie zo'n paard verkocht wordt. Soms wil men het doen voorkomen alsof geeneen paard echt van eigenaar verandert.

haan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 23:30

Hinke schreef:
De rubert r x odermus van mijn ouders is zoals jullie misschien wel weten Haha! verkocht voor 115000! euro aan stoeterij sterrehof. Ik ben superblij voor mijn ouders, na 35 jaar fokken en geld in de pompen is het ze wel gegund dat ze er eens geld aan over houden! En het is leuk dat ze als fokker even in beeld komen natuurlijk.

OK dan! gefeliciteerd, ik vond het vanaf filmloop te zien een erg leuk dier, toch mooi dat hij zoveel heeft opgeleverd!

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 23:32

youngster schreef:
Dat zeg ik toch helemaal niet?? Verward

Ik vraag me alleen af waarom jij zo op Anky afgeeft omdat ze toegeeft ( wat overigens allang bekend was) dat ze geen held is, zeker nu ze een gezin heeft.
Ik vind dat niet sceptischer, maar misschien zie ik dat verkeerd.

Dat heeft ook niets met sceptisch zijn te maken.
Iemand die publiekelijk toegeeft een handicap te hebben, kun je niet huichelachtig noemen, ook al ben je sceptisch.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 00:23

Aimee schreef:
Dat heeft ook niets met sceptisch zijn te maken.
Iemand die publiekelijk toegeeft een handicap te hebben, kun je niet huichelachtig noemen, ook al ben je sceptisch.

Het is geen handicap, maar iets dat je overkomt.
Ik stapte voor mijn zoon geboren werd overal op, beleerde 3 jarige Abgars.
Toen ik moeder werd wilde ik dat op dezelfde manier weer gaan doen, maar er was iets verandert, zonder dat ik dat zelf wilde.
Ik had opeens een ander houding en iedere paardenkenner weet dat onzekerheid van de ruiter tot nog grotere onzekerheid bij het paard leidt. De gevolgen zijn duidelijk.
Daarom begrijp ik waarom Anky reageerde zo als ze deed en zeker in zon hal en zeker nadat ze 2 keer van een paard gevallen is.
Het is de ingebouwde verantwoording en liefde voor je kind die je als moeder hebt, heel moeilijk uit te leggen aan iemand die dat nog nooit meegemaakt heeft.

grapjas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 00:51

Tja, dit heb ik ook zo ervaren, beleerde alles zelf en nu breng ik ze een paar weken weg voor ik de held ga uithangen.

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 01:08

sarabande schreef:

Ze noemt het zelf een handicap Knipoog
Je hoeft er geen moeder voor te worden hoor, ik hang ook de held niet meer uit

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 01:19

detour schreef:
youngster schreef:

Weet je? Zoek het allemaal lekker uit. Ik kijk anders naar haar manier van opstellen en ben sceptischer. Misschien zouden jullie je niet persoonlijk aangevallen moeten voelen met zijn allen want jullie komen voor haar op alsof ze een heilige is. is jullie goedrecht. Knipoog
Mijn mening bljift anders. Ik laat jullie in je waarde. Als jullie dat kunnen opbrengen: prima. Zo niet: Doei, doei

Waar gaat dit over? Anky was er toch met PB? Of gaat het over Jazz, die wordt toch niet door Anky gereden?

Overigens vind ik het wel typisch dat die paarden van Anky blijkbaar allemaal van die type's zijn die je eraf proberen te werken als ze de kans krijgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 01:21

Ik draag zelfs een Cap sinds ik moeder ben Bloos
En ik ben niet echt een watje,maar als je er sommige paarden uit hun stekker zag gaan,was ik toch blij met mijn stoeltje tussen het publiek Haha!

Verder vond ik het wel weer geweldig leuk om te zien allemaal.
Al vond ik de UB40 beter dan de rousseau.

gefeliciteerd Hinke met julie paard,dat is toch een knap bedrag wat julie er voor gekregen hebben.Leuk om zoiets te kunnen verkopen en hopelijk veder te kunnen volgen.

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 08:35

Aimee schreef:
sarabande schreef:

Ze noemt het zelf een handicap Knipoog
Je hoeft er geen moeder voor te worden hoor, ik hang ook de held niet meer uit

Ik ben niet Anky's grootste fan op Bokt maar ik vind het getuigen vna karakter dat ze er voor uit durft te komen dat ze soms het ook gewoon eng vindt. Hiermee doorbreekt ze een groot taboe binnen de paardensport dat je als je bang bent (geworden) maar niet moet rijden en een andere hobby moet zoeken.

Ik ben ook altijd blij dat ik veilig op een stilstaand stoeltje zit op de tribune als er weer eentje ontploft.

Charly1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 10:17

weet iemand toevallig of er nog foto's te vinden zijn van de presentatie van de nieuwe jaargang??

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 11:00

anneliesdj schreef:
detour schreef:

Waar gaat dit over? Anky was er toch met PB? Of gaat het over Jazz, die wordt toch niet door Anky gereden?

Overigens vind ik het wel typisch dat die paarden van Anky blijkbaar allemaal van die type's zijn die je eraf proberen te werken als ze de kans krijgen.

Dat zijn ze helemaal niet, want dan zou Anky er helemaal niet meer op rijden. Ze worden alleen een beetje vrolijk en heet van het publiek en ook vreugebokken zit Anky niet op te wachten.
Met een brave goedzak die bij de Politie kan zal ze nu eenmaal dit niveau niet zo makkelijk halen.

Ik denk dat de meeste van onze eigen paarden ook het liefst een sprintje zouden willen trekken als duizenden mensen publiek uit hun dak gaan. En dat in combinatie met harde muziek en lichten.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 11:04

Iets anders, ik vond het eerste deel van het vrijdagavondprogramma zo traag en slaapverwekkend dat ik naar huis gegaan ben. Al dat eindeloze huldigen van een hengst die niks in de fokkerij betekent etc etc.
Laat ze de grote dressuurhengstenhouders allemaal 20 minuten show geven, kost niets en dat gaat spetteren.
Heb je tenminste wat voor je 15 euro + 7 euro parkeergeld.

Gitta1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 11:06

sarabande schreef:
Iets anders, ik vond het eerste deel van het vrijdagavondprogramma zo traag en slaapverwekkend dat ik naar huis gegaan ben. Al dat eindeloze huldigen van een hengst die niks in de fokkerij betekent etc etc.
Laat ze de grote dressuurhengstenhouders allemaal 20 minuten show geven, kost niets en dat gaat spetteren.
Heb je tenminste wat voor je 15 euro + 7 euro parkeergeld.

www.zwolleinternational.nl ... Lachen