herrewijnen schreef:volgens mij gaat dit verhaal de verkeerde kant op. Ik zei( bedoelde) dat er straks meer springgene in de toekomstige dressuurpaarden wordt gedaan.Het voorlopende verhaal ging erom dat je zulke doorgefokte dressuur paarden gaat krijgen. Dat onze rousseau x amethist is vind ik meegenomen qua bloedspreiding, dat een ander mijn paard niks vind dat kan, iedereen vind zijn eigen baby de mooiste toch, of dat zo is daar zijn meningen over verdeeld.Dat is maar goed ook. Ik kan nu niet zien wat de afstamming is waar je het over hebt kleine toelichting misschien?
Het verhaal had de goede kant uit kunnen gaan door hengsten en pedigree kennis.
Je had dan gezegd:
Ik was zeer tevreden met onze Ro...
Ze is super gefokt uit een lijn met 3 keer Amor er in.
Dat was ook onze basis toen we besloten met deze hengst R te dekken.

???????
Wat was hier dan de reactie geweest van al die : kippen "
Cool...gaaf. zo vaak Amor ?? !!!.
En dan kwam een ieder nog even langs met hun paard waar ergens ook nog verdwaald 1 x Amor inzit.
Totdat er een roept AMOR pffffffffff. karakter en dan waren alle kippen weer op het paardje gesprongen waarvan ze nog een kennis van een kennis hebben die zo'n paard eens in zijn bezit had.
En over Variant...........Nu was dat zo'n dressuurding, was het vriendje van Uniform......
Jaa Stoeterij het Vierspan....
En dan roept weer een ieder ,,,Variant maakte toch veel E-Pony's ?!
En de rituele dans begint weer opnieuw , maar van Pedigree-kennis hebben ze met z'n alle de ballenverstand.