Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
mirjamalvaro schreef:Hier zijn de heren op avontuur geweest en nu verplicht op stal. Morgen alles repareren wat er kapot gegaan is.
Gelukkig zijn ze bij de buren boven en grasveld opgerend en niet het bos in (100en ha groot)
Het moet er komisch uitgezien hebben hoe we terug liepen. Ik in badjas, Uranus braaf mee aan halster en Ultim die los mee liep en grootste plezier had.
ik kan mezelf echt niet zien op foto's.. gelukkig kan ik de komende tijd toch nog niet op haar rijden, lang de tijd om weer op mijn oude gewicht te komen..

) mirjamalvaro schreef:Hier zijn de heren op avontuur geweest en nu verplicht op stal. Morgen alles repareren wat er kapot gegaan is.
Gelukkig zijn ze bij de buren boven en grasveld opgerend en niet het bos in (100en ha groot)
Het moet er komisch uitgezien hebben hoe we terug liepen. Ik in badjas, Uranus braaf mee aan halster en Ultim die los mee liep en grootste plezier had.
ik wou ook elke dag naar mn paard. Ik heb nu een jaarling waar ik alles mee kan, weer dat mn onervaren vriend er mee kan wandelen.
ze is wel een echte meid, ze weight door modder te lopen
). Ik parkeer ze wel altijd met hun zijkantje tegen een muur aan, zodat ze daar wat stabiliteit uit kunnen halen.

Art_Ificious schreef:Hier vliegen ook regelmatig vliegtuigen laag over (is een militair vliegveld dichtbij) maar tot nog toe nog niet te laag gelukkig en ze kijken dan ook niet op.
Deze vliegen hier heel regelmatig over:
[ Afbeelding ]
Ohja, gisteren sprong mijn 4 jarige over de omheining omdat ik Cielo nog moest terugzetten naar de kant van het lange gras en de 4 jarige was niet blij dat Cielo nog aan de andere kant stond met vers gegroeid gras dus hop vlotjes over de omheining van 1m07 (bovenste draad was nog niet dicht dat is nog 40cm hoger), en vorig weekend parcours 75cm had hij 4 balken, hij kan dus wel foutloos als hij wil.
da's een idee haha
Ga hem niet uit de groep halen en ben al blij als ik hem kan aaien
Hij staat nu in een giga weiland met een kudde jonge paarden, dus ben benieuwd!