Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mirjamalvaro schreef:Hier zijn de heren op avontuur geweest en nu verplicht op stal. Morgen alles repareren wat er kapot gegaan is.
Gelukkig zijn ze bij de buren boven en grasveld opgerend en niet het bos in (100en ha groot)
Het moet er komisch uitgezien hebben hoe we terug liepen. Ik in badjas, Uranus braaf mee aan halster en Ultim die los mee liep en grootste plezier had.
mirjamalvaro schreef:Hier zijn de heren op avontuur geweest en nu verplicht op stal. Morgen alles repareren wat er kapot gegaan is.
Gelukkig zijn ze bij de buren boven en grasveld opgerend en niet het bos in (100en ha groot)
Het moet er komisch uitgezien hebben hoe we terug liepen. Ik in badjas, Uranus braaf mee aan halster en Ultim die los mee liep en grootste plezier had.
Art_Ificious schreef:Hier vliegen ook regelmatig vliegtuigen laag over (is een militair vliegveld dichtbij) maar tot nog toe nog niet te laag gelukkig en ze kijken dan ook niet op.
Deze vliegen hier heel regelmatig over:
[ Afbeelding ]
Ohja, gisteren sprong mijn 4 jarige over de omheining omdat ik Cielo nog moest terugzetten naar de kant van het lange gras en de 4 jarige was niet blij dat Cielo nog aan de andere kant stond met vers gegroeid gras dus hop vlotjes over de omheining van 1m07 (bovenste draad was nog niet dicht dat is nog 40cm hoger), en vorig weekend parcours 75cm had hij 4 balken, hij kan dus wel foutloos als hij wil.