)Ik zit in Noord-Brabant, keuring (wss nistelrode) is als alles gaat zoals we willen toch pas in 2014, maar oriënteren kan nooit kwaad toch
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ze is nu net 1 1/2 maand onder het zadel en doet het goed aldus haar trainster
Kan niet wachten om haar weer te bezoeken eind april !!!

zo af en toe er even op zitten en dan zie ik wel hoe het loopt (normaal ben ik een stuk sneller aan het rijden hoor met zadelmak maken maar is nu allemaal wat anders als anders aangezien ik haar eerst laat dekken en dan even kijken wanneer ik haar mee zou kunnen nemen naar mn werk om even been en rem te leren
)
ik denk dat die bulten dat misschien ook een beetje tegen gehouden hebben? die van mij komt bijna geen haar meer af
Suzanne F. schreef:Thanx, laten we maar niet nog langer off-topic gaan anders worden de mods boos.
Ivermectine zit erin. We wachten het af.
Suzanne F. schreef:essiesilly schreef:fijn dat de bulten met medicatie zo snel weg zijn suzanne!
Dank je wel! Lief dat je meeleeft. Hoe is het met die van jou? Weer erop gezeten?
Die van mij gaat ineens verharen. Ineens laat ze al het haar los en komt er een glimmend vachtje onder vandaan.
ww Jord schreef:Hoe kom jij aan die nieuwe inloggegevens Suzanne?