Charmeur is een hele fijne hengst. Ik hoop dat hij zijn sterke punten doorvererft, dan ga ik hem ook gebruiken.Voice vond ik geweldig. Misschien gaan de ogen nog eens open.En nu maar duimen voor 407.. Zit op een bugalowpark, dus alle updates zijn welkom!
ginouque schreef:fokfanaat, van welke hengstenstation!!?Ben ik ook benieuwd naar!Wel schrikken zeg, hopen dat het meevalt.
Da's schrikken van die voorbrenger! Hopelijk niet al te ernstig...Heb nog even een andere vraag FF, hoe vond jij de Wynton x Ramiro (569)?
Jeetje dat is echt niet leuk.. dat is toch de painted van Marijnissen, die stond volgens mij bij Paul van Rijswijk?? Hopen dat het allemaal mee gaat vallen.. is hij wel door de Painted?
Jeetje, dat zijn geen leuke berichten!Smeetjoew, was een mooi paard om te zien, kon aardig draven, maar de Wynton x Flemmingh vond ik een slag beter.
Pletje123 schreef:407 is door! Mooi dier Ook nog kampioenskeuring?*Gaat al vast een foto downloaden voor Bella*
fokfanaat schreef:390 404kk 407 428 kk 452 459 507 514kk 517Geen kampioenskeuring Na ja...hij mag naar het verrichtingsonderzoek.
Pletje123 schreef:Natasja, wel komisch, ik zei ook al tegen Barend dat als 407 ggk wordt hij wel bij Zam past haha!Zam en Baas zijn natuurlijk ook halfzusjes Die hengst heeft een mooi Gelders Type
Yes 407 door!! Kampioenskeuring is mooi, maar ik heb liever dat ze het straks onder het zadel goed gaan oppakken.
NatasjavE schreef:Pletje123 schreef:Natasja, wel komisch, ik zei ook al tegen Barend dat als 407 ggk wordt hij wel bij Zam past haha!Zam en Baas zijn natuurlijk ook halfzusjes Die hengst heeft een mooi Gelders Type en aardig wat wit!
Dat is natuurlijk helemaal waar......maar de 10 uit de kampioenskeuring staan vaak zo mooi in de IDS...