Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
meredith schreef:heb wel even een paar tus gezien, wat kleinere hete paarden, was een hoop herrie op de gangen ze waren de laatste op het straatje. vond het wel aansprekende types wat ik zo voorbij met deken op zag komen.
fokfanaat schreef:jazeker uit een elitemerrie x ster pref, weet alleen niet of er veel sport uitkomt en van hofnar erachter ben ik geen fan.
misterA schreef:Zelf had ik er een paar meer doorgestuurd, er moet na de tweede bez. nog heel wat gebeuren voordat
ze goedgekeurd zijn.
tommie6600 schreef:Ik ben een tijdje niet ingelogd geweest maar heb wel meegelezen. zie een paar leuke paarden voorbij komen en lees dat er een paar door zijn. Gefeliciteerd.
Weet iemand heel toevallig welk nummer de cavalier x calvados is. Ben wel benieuwd naar het dier. schijnt een echt calvados hoofd te hebben (wat groot en grof) maar wel extra te kunnen springen. Dacht dat deze vandaag moest.
CGJ12 schreef:misterA schreef:Zelf had ik er een paar meer doorgestuurd, er moet na de tweede bez. nog heel wat gebeuren voordat
ze goedgekeurd zijn.
Ja, maar het KWP wil de "handelsmarkt" in de periode dec-jan natuurlijk niet volledig uithollen.......