Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pletje123 schreef:Opwaarts de verkeerde kant op.. is afwaarts
Desire schreef:Waarom hebben ze niet iets met de namen gedaan? Ik zie mezelf nou niet bepaald zeggen: "Ik heb een jonge Zjengis Kahn gefokt" of iets in die richting! Niet dat die jonge zjengis kahn er ooit gaat komen, maar goed...![]()
weule schreef:bewerkbaar las ik ergens.. nou ik weet niet voor welk werk,
wonderboy schreef:Mijn mening is dat de enige hengst die het echt verdient om ggk te worden Zhivago is.. mja das dan mijn mening he..
Katja schreef:Moet zeggen dat toen ik bij een tussenbeoordeling was de Rousseau wel redelijk bewerkbaar was. Maar mijn paard is het niet en ik vind het ook alles behalve een vaderdier.
Sammie schreef:Desire schreef:Waarom hebben ze niet iets met de namen gedaan? Ik zie mezelf nou niet bepaald zeggen: "Ik heb een jonge Zjengis Kahn gefokt" of iets in die richting! Niet dat die jonge zjengis kahn er ooit gaat komen, maar goed...![]()
Die naam komt vanuit overleg tussen kwpn en eigenaren
wonderboy schreef:nee dat klopt maar alleen al als je het leest. 1 ervan steekt zijn tong om de haverklap naar buiten en zuigt lucht. ze hebben onze Don romantic erook uitgegooid omdat hij van nature niet zo`n sterke draf heeft waarom dan wel een luchtzuiger goedkeuren, dat word toch ook doorgefokt.
krackertje schreef:Misshis: dromen zijn zacht.
Als ik jou profiel zo bekijk ben je vooral thuis in het springgebeuren, ga je nu vreemd naar de dressuurkant?
Ik ken deze moederlijn en wel omdat ik er zelf paarden uit gehad heb en daardoor geloof in de kwaliteiten dus ik droom echt nog wel een tijd verder en nee niet de zogenaamde keuringskant op maar wel om sportpaarden te fokken.
Wij fokken met name sportpaarden en niet het keuringsplaatje.
MissHIS schreef:krackertje schreef:Misshis: dromen zijn zacht.
Als ik jou profiel zo bekijk ben je vooral thuis in het springgebeuren, ga je nu vreemd naar de dressuurkant?
Ik ken deze moederlijn en wel omdat ik er zelf paarden uit gehad heb en daardoor geloof in de kwaliteiten dus ik droom echt nog wel een tijd verder en nee niet de zogenaamde keuringskant op maar wel om sportpaarden te fokken.
Wij fokken met name sportpaarden en niet het keuringsplaatje.
Ik ga niet vreemd hoor, heb interesse voor zowel springpaarden als dressuurpaarden. Ik vind het gewoon niet erg realistisch om te denken dat de Scandic zonder zijn tongprobleem/luchtzuigen, wél in de buurt van Zhivago zou kunnen komen qua punten. Maar goed, met 81 punten mag je absoluut niet klagen.
Citaat:Uiteindelijk gaat het er( bij mij in elk geval) alleen maar om hoe een hengst vererft !
Er is er niet 1 perfect ,en voor elke hengst zijn er wel merries waarbij hij verbeterend kan fokken .
anneve schreef:Hm, de krack was in beweging toch wel veel indrukwekkender dan de Scandic hoor. Maar goed, zijn nadeel is gewoon dat weinig fokkers hem kunnen gebruiken.