Change3x schreef:Ik vind Four Seasons (For Pleasure x Cassini II) echt een hele fijne en veelbelovende jonge hengst.
Denk dat Dourkhan Hero Z er ook op past.
Zijn inderdaad twee fijne hengsten, maar beiden niet groot genoeg en verderop in de lijn ook paarden die echt maat missen.
gomir schreef:Volgens mij wel mizzmontana.
Klinkt als een fijne merrie Julia! Weet niet of het onverdund is, maar denk meteen aan impressive voor zo'n merrie. Komme casall is zelf ook royaal aan de maat, dus dat zou ook een optie kunnen zijn. En van grand slam zie ik ook veel grote nakomelingen.
Defender zou ik eerst wel nakomelingen van willen zien met oog op maat vanuit de moederlijn.
Ik vind Komme Casall inderdaad een aansprekende hengst. Mooi bergop gebouwd. Zou iets meer lengte mogen hebben voor deze merrie. Vind het geen verkeerde optie, had deze ook al aangedragen, maar de rest werd er niet warm van.
Grand Slam heb ik helemaal niet over nagedacht. Gezien de goed gelukte Dallas, is dat nog best een idee! Ik ga ‘m in de groep gooien, thanks!
Defender is indd met oog op moederlijn een dingetje, daarom valt ‘ie voor nu af. Wel jammer, verder wel echt een aansprekend paard uit een heel fijn lijntje.
Eldorado zorgt voor discussie. Ik ben er zelf echt fan van. Hele fijne paarden met gruwelijk vermogen en mooie maat. Tot dusver met een heel aantal gewerkt en qua karakter echt nooit problemen gehad. Ik zou deze hengst zo gebruiken, maar de rest vindt het geen match met deze merrie.